Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da tror jeg el er over. Vil tippe at den var onsdag / torsdag. Har lagt inn aksjer annenhver dag. Sperm skal jo kunne leve 4 - 5 dager inni der, så da bør oddsen være på vår side. Tar min siste øl i kveld og så blir det venting og neglebiting fremover de beste 10-14 dagene. Hvordan går det med dere andre?

Fortsetter under...

Etter kalenderen skulle eg hatt el for ca 2 dager siden, men eg får alltid suuuuperømme bryst rett etter el, og denne månaden har eg ikkje kjent noko! Trur eg har sett el-slim for noken dager siden, men har ikkje følgt sånn veldig med egentlig..😛 Så får berre vente noken dager til. Vi har hatt sex minst annakvar dag og, så får berre håpe el har vert eller kjem snart!😉

Mandag 22.Leirha

Tirsdag 23.: 
Onsdag 24.:hjertebarn, FrøkenMaya
Torsdag 25.: 
Fredag 26.: Karooline (2pp etter ma) stch85, 3 pp, Jenta30.
Lørdag 27.: 2guttaboys
Søndag 28.: 

Jeg slenger meg med gruppa her. 
Har fått maks på clearblue fertilitetsmonitor idag, så har eggløsning ikveld/imorgen. Er på 4. pergokur siden januar nå, så håper virkelig vi kan ha hellet med oss nå, sliten og lei av å slite med dette.

Okei, nå begynner jeg allerede å bli dpo-gal. Magen murrer og kjennes ut som livmora strekker seg, og kan sverge på at puppene har vokst i natt. Snakk om å være gæern og lete etter symptomer. Er jo ALTFOR tidlig. Skal jo ikke være mer enn dpo 2 eller 3. Flere som opplever dpo-galskap?

Vet hva du snakker om..

Jeg hadde så vanvittig eggløsning igårkveld/natt, kjente det godt, så nå er det bare å stålsette seg for en vanvittig langtrekkelig ventetid frem mot testing. Sier til meg selv hver gang at jeg SKALvente til ikm, også starter jeg testegalskapen 8/9 dpo. hver eneste gang.. haha :)

Annonse

Nokon som kjenner noke? Er vel fortsatt tidlig men..😛 Eg venter fortsatt på ømme bryster som eg alltid bruler å få, virker som det ikkje skjer denne mnd. Håper berre eg har hatt el då! Ellers er eg trøtt og har litt murringer i ryggen. Dpo land er alltid like nervepirrande! 😯

Har mye murringer i nedre mageregion. Kjennes veldig ut som mensen er rett rundt hjørnet, men det er den jo ikke. Tror puppene er større, kjennes ihvertfall tyngre ut. Jeg er litt sånn 50 / 50 på om jeg er gravid eller ikke. Husker fra forrige gang at jeg kjente det på såre og ømme bryster. Men er jo ikke sikkert det blir på samme måte nå siden de har blitt utsatt for amming i overkant av et år. De er jo ikke like følsomme lenger.

Endret av hjerte♥barn

Jeg er bare 3 dpo og kjenner ingenting. Vet at dobbel pergo gir meg eggløsning når monitoren makser, så den er jeg ganske sikker på :) Skulle ønske man kunne få et svar umiddelbart etter eggløsning på om det klaffer eller ikke. Ingen dager er like lange som DPO dagene frem mot første test :P

Jeg er på 5-6DPO, faktisk usikker hvilken dag som var EL.
Men har ihvertfall mensligende smerter rundt eggstokkene og stikkninger i ja.. Blala, Litt UVI-aktig press.

Skrev faktisk dagbok her inne sist gang jeg pørvde å bli gravid (og ble), og da hadde jeg stikkniner og menssmerter 1uke før IKM, det ble bare sterkere og sterkere så ventet mensen rett rundt hjørne.. Men den kom jo aldri.
Ømme bryster fikk jeg rett før uke 5, det forsvant igjen i uke 8.
Jeg fikk også festeblødning på 7DPO sist.

Nei, spennede dette.
Men hater det :P

Eg er med i eit prosjekt av Haukeland Universitetssjukehus der ein forska på metodar for å påvise graviditet i ein tidligare fase. Så dåke har heilt rett om at det kjem! :) Må berre faktisk klare å bli gravid før eg blir med i neste steg ;) Men er veldig spennande og lærerikt :)

Etter legebesøk i går skal eg ta blodprøver dag 21 og dag 3. Deretter GU. Men satser jo på at vi klarer det sjølv denne mnd! Må sei eg har trua på at vi får junibarn 💕 Evig optimist! :P

I dag føler jeg meg veldig lite gravid, bortsett fra at jeg fremdeles har mye murringer der nede. Men mest fokus på syk sønn og kribling i min egen hals og nese. Passer virkelig ikke å bli sjuk nå. Og siden jeg kanskje er gravid kan jeg vel heller ikke bruke nesespray. Jaja...sånn er livet.

Annonse

Eg kjenner absolutt ingenting.. Ikkje ømme bryst, ikkje noke til graviditet og ingen kroppslige teikn til el. Nesten så eg angra på at eg ikkje brukte el-tester denne mnd, usikker på om den har vert. Det er veldig ulikt meg å ikkje kjenne noko, så håpe eg ikkje får tull i syklusen. Har du kjent noko hjertebarn? :)

Jeg har ingen symptomer, men... korsryggen min er så vond! Klarte så vidt å komme ut av senga og inn i bilen for å kjøre til jobb.. au au au!

Jeg mistenker at det ikke har noe med graviditet å gjøre, for det er sånn ca. umulig at dette dukker opp nå bare 5 DPO.

Jeg leter jo og leter jo etter graviditetstegn, og den som leter han finner ;-) Jeg tror jo at puppene er blitt større (men det er de ikke, for brukte en bh som er litt i minste laget vanligvis og puppene hadde fortsatt like stor plass i den), murring i underlivet (og som jeg sa....hvis jeg kjenner ordentlig etter så er den der, mao trenger ikke være graviditetstegn). Spiste en middag i går som vi har hatt mange ganger før og som nå smakte og lukta helt annerledes (men kan like gjerne være fordi jeg begynner å bli forkjøla). Så egentlig tror jeg ikke jeg har noen tegn, at jeg bare innbiller meg ting ;-) Blir spennende frem mot helgen nå. Vi burde vel kjenne noe iløpet av helgen hvis spiren sitter?!? Var puppene jeg kjente det på sist gang jeg ble gravid. De var ømme og vokste i str. Men er ikke sikkert det blir så tydelig denne gangen siden de har vært igjennom amming. I dag er det 1 uke til min ikm. Skal prøve å vente med testing til tirsdag, men kjenner jeg tydelige tegn tror jeg det blir vanskelig å vente. Samboern skal reise vekk onsdag til søndag så hadde vært koselig om vi kunne glede oss over nyheten sammen minst et døgn før han drar.

Ja det blir lange to uker. Helt greit og verdt det når man er gravid, men når det blir negativ test blir denne ventetiden uholdbar. Jeg får litt hjelp av junior her til å flytte fokus. 40 i feber på 5te dag gjør at tankene flyttes vekk til hva som muligens foregår i magen min.

Egentlig er det best å vente til IKM, men man leser jo om alle som får positiv både 9 og 10 dpo. Har så mange billigtester liggende, så tenkte å rett og slett bare svi av en billigtest ;)

Vet jo selv at jeg blir skuffa og mister alt håp om den er negativ, så egentlig er det jo dumt å få den nedturen om man faktisk er gravid og tester for tidlig.... :D

Sist ventet jeg til morgenen på 11DPO, hadde ikke ventet noe, men jajmmen kom det en svak en.
På kvelden var den litt sterkere..Har lagt ut bildene fra sist på galleriet, og jeg er av og til inne og beundrer "verket" :D
Syns det er veldig kjekt at jeg har lagt til både bilder og innlegg i dagboken de to forrige svangerskapene, da kan jeg se hvilke tegn graviditetstegn jeg hadde når i forløpet...
Leser med skrekk og gru fra uke 5 når kvalmen kom som kastet på meg, hver gang.
Gud hef håper jeg sliper sånn ekstrem svangerskapskvalme som sist, det var ikke godt for noe :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...