Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går på p-pillen, men jeg hadde diarè rundt forrige mensen og ca. en uke etter, og tror derfor jeg kanskje kan ha mistet effekten på pillen. Selv om vi ikke prøver, er det ikke krise for oss om jeg hadde blitt gravid nå. Forrige mens varte fra ca. 4.08-10.08. På søndag hadde jeg en liten blødning som varte til dagen etter. Det var friskt blod først, også brun utflod, men det var ikke mye. Jeg har gått på den samme pillen i 5 år, og har aldri opplevd å ha en blødning når jeg ikke har mensen. Dagen før og etter denne blødningen hadde jeg stikkinger i høyre side, ikke spesielt vondt men nok til å reagere på at dette hadde jeg ikke kjent før. I går ble jeg fryktelig kvalm, og dette varte i ca. 2 timer. Var også veldig trøtt, og sov 2 timer på dagen selv om jeg ikke hadde gjort noe hele dagen og sovet lenge. Sov også veldig lenge i dag. Føler meg mer trøtt og sliten enn vanlig. Tok en test i dag tidlig, den var tydelig negativ. Neste mens skal jeg ha på nå på mandag som kommer. Det jeg lurer på er når jeg bør teste igjen, med tanke på at jeg går på pillen? Det står minst 19 dager etter samleie på clearblue sine hjemmesider. Problemet er at jeg ikke vet hvilket samleie som eventuelt har gjort meg gravid. Hva tror dere? er det for tidlig å teste på mandag? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144164790-gravid-p%C3%A5-pillen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan teste fra den dagen du skal ha mensen. Men bedre er det å vente og se om mensen kommer, kommer den ikke så ta en test, vi alle produserer hormoner forskjellig så noen kan være gravide og teste positivt flere dager i forveien mens andre 14 dager etter ikm. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...