Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 . Anonymous poster hash: db985...b06
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Regntøy kanskje? Anonymous poster hash: 367a1...418
LeTwinsA Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Vi har vanlig bomullsklær og regntøy, når de blir lavere enn 10 grader eller mye vind tar jeg på /sender med ull / fleece isteden.
Gjest Julia1984 Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Sender ikke med noen ting, jeg. Har bredt utvalg av klær liggende i barnehagen så kan de ansatte vurdere hva som er passende
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Nå har vi til enhver tid liggende i barnehagen:Allværsjakke, allværsbukse (heter det det?), regntøy, regnvotter, fleecegenser og fleecebukse, tynn lue. Støvler og joggesko. Skal snart sende med ullsokker til å ha i støvlene når det trengs, og strømpebukser i skiftekurvene. Regner da med at barna har klær for all slags vær en stund framover. De leveres i vanlige bomullsinneklær og uteklær etter været.Har barn både småbarns- og storbarnsavdelingen, de har det samme liggende. Orker ikke å vurdere fra dag til dag hva som trengs i barnehagen, har derfor liggende et utvalg klær. Anonymous poster hash: b19ec...1d9
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Vi har vanlig bomullsklær og regntøy, når de blir lavere enn 10 grader eller mye vind tar jeg på /sender med ull / fleece isteden. Ull er ikke bare fint mot kulde, da. Vi bruker mye ull/Silke blandinger i slikt Vær. spesielt på bena. Bomull er kjipt når det blir vått. De har lett og varmt tøy tilgjengelig i bhg. Anonymous poster hash: 38c1e...53d
LeTwinsA Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Vi har vanlig bomullsklær og regntøy, når de blir lavere enn 10 grader eller mye vind tar jeg på /sender med ull / fleece isteden. Ull er ikke bare fint mot kulde, da. Vi bruker mye ull/Silke blandinger i slikt Vær. spesielt på bena. Bomull er kjipt når det blir vått. De har lett og varmt tøy tilgjengelig i bhg. Anonymous poster hash: 38c1e...53d Hmm ja du har helt rett i det, men vi liker å gjøre det slik
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Regntøy, støvler, høstlue, ull tiø skift, ekstra sokker.. fleece genser.. Anonymous poster hash: 87b81...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå