Gå til innhold

Nå er det regn og 14 grader. Hvilke klær burde jeg sende med i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: db985...b06

Skrevet

Regntøy kanskje? :)

Anonymous poster hash: 367a1...418
Skrevet

Vi har vanlig bomullsklær og regntøy, når de blir lavere enn 10 grader eller mye vind tar jeg på /sender med ull / fleece isteden. 

Gjest Julia1984
Skrevet

Sender ikke med noen ting, jeg. Har bredt utvalg av klær liggende i barnehagen så kan de ansatte vurdere hva som er passende

Skrevet

Nå har vi til enhver tid liggende i barnehagen:
Allværsjakke, allværsbukse (heter det det?), regntøy, regnvotter, fleecegenser og fleecebukse, tynn lue. Støvler og joggesko. Skal snart sende med ullsokker til å ha i støvlene når det trengs, og strømpebukser i skiftekurvene.  

Regner da med at barna har klær for all slags vær en stund framover. De leveres i vanlige bomullsinneklær og uteklær etter været.
Har barn både småbarns- og storbarnsavdelingen, de har det samme liggende.

Orker ikke å vurdere fra dag til dag hva som trengs i barnehagen, har derfor liggende et utvalg klær.

Anonymous poster hash: b19ec...1d9
Skrevet

Vi har vanlig bomullsklær og regntøy, når de blir lavere enn 10 grader eller mye vind tar jeg på /sender med ull / fleece isteden.

Ull er ikke bare fint mot kulde, da.

Vi bruker mye ull/Silke blandinger i slikt Vær. spesielt på bena. Bomull er kjipt når det blir vått. De har lett og varmt tøy tilgjengelig i bhg.

Anonymous poster hash: 38c1e...53d

• 3 uker senere...
Skrevet

Ull er ikke bare fint mot kulde, da.

Vi bruker mye ull/Silke blandinger i slikt Vær. spesielt på bena. Bomull er kjipt når det blir vått. De har lett og varmt tøy tilgjengelig i bhg.

Anonymous poster hash: 38c1e...53d

Hmm ja du har helt rett i det, men vi liker å gjøre det slik :) 

Skrevet

Regntøy, støvler, høstlue, ull tiø skift, ekstra sokker.. fleece genser..

Anonymous poster hash: 87b81...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...