Pastel Peach Skrevet 27. august 2014 #1 Del Skrevet 27. august 2014 Vår lille tåler ikke den kraftige strålen så jeg prøver litt forskjellig som ammehjelpen har anbefalt, men ingenting hjelper. Hun er fem uker på fredag og jeg lurte på om noen av dere har hatt det samme problemet og når ga det seg? Her spruter strålen rett ut, lille skriker og hyler, får luftsmerter, og dette ødelegger ammestundene totalt... Blir så demotivert og vet ikke hva jeg skal gjøre! Det frister sånn å fullpumpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hellie Skrevet 27. august 2014 #2 Del Skrevet 27. august 2014 Sånn er det hos meg fortsatt, baby er 5 mnd. Når sprutinga setter i gang trekkee hun seg unna. Jeg holder en klut over puppen til det gir seg og så spiser hun seg god og mett etterpå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #3 Del Skrevet 27. august 2014 IKKE gå over til fullpumping, det gjorde jeg i en periode og problemer ble enda verre :-( Her gav det seg ikke før jeg introduserte fast føde rundt 5 mnd alder.. Men det ble gradvis bedre. Hos meg fungerte det å stimulere brystvortene et par minutter før amming sånn at den verste spruten (hihi) gir seg. Og fortsette å amme fra samme bryst 2 ganger på rad, det vil gå raskere over da. Nå er min 9 mnd og jeg har lite melk igjen, motsatt problem nå :-p Men det går akkurat :-) Anonymous poster hash: f8dbe...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #4 Del Skrevet 27. august 2014 Ga seg ikke, men lille lærte seg å håndtere det etter 2 måneder ca. Anonymous poster hash: 04da4...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 27. august 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 27. august 2014 Huff, da får jeg bare håpe at jenta vår kommer til å takle dette bedre etter hvert... Det er så dumt å måtte grue seg til hver amming, amming skal jo være en kosestund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnsmor1980 Skrevet 8. september 2014 #6 Del Skrevet 8. september 2014 Her hadde jeg samme problem:-) fikk råd fra en amme-ekspert om å pumpe ut første sprut (ca 50 ml for meg) før jeg la sønnen min til puppen. Det hjalp og han fikk ikke vondt i magen. Holdt på med dette før hver eneste amming til han var 3 mnd- da var han stor nok til å ta unna spruten selv. Det var styrete, men jeg fikk ikke økt melkemengde (som mange tror) og det funket for bebisen. Tidligere skrek han MYE etter hver ammeøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå