Gå til innhold

Cruise i Middelhavet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på cruise i Middelhavet, og kan fortelle litt? Vi vurderer det som 65-års gave til mamma og pappa neste sommer...

Anonymous poster hash: ea24c...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vært en god del ganger etterhvert :) hva spesifikt lurer du på?

Anonymous poster hash: 42f81...dea

Skrevet

Lurer på om det var verdt pengene? (Ser på turer med apollo...)

Er det noe å ta med to på 65 år på?

Var det fint?

Var det avslappende?

HI

Skrevet

For å si det sånn;noen liker det mens andre liker det ikke, det spørs hva de er vant til fra før av Vedr reising.

Jeg og mannen min syntes det er helt topp og har vært 5 ganger i Middelhavet på cruise! Det som er med Middelhavet er jo at det er utrolig mange byer man bør få med seg når man først er der. Noen bestiller sightseeing gjennom cruiset mens andre utforsker byene på egen hånd, det gjorde vi da de arrangerte sigthseeingene er ganske dyre. Men det går helt fint å gjøre ting og ta sigthseeingen på egen hånd, shuttelbusser går det fra havnen! Ombord er jo all mat inkl i prisen, utenom på spesialrestsurantene, og det er mye man kan velge mellom og hvor man vil spise. Det er hele tiden noe som skjer ombord både dagtid og om kvelden, så det skal godt gjøre å kjede seg! Jeg vil anbefale deg å bestille gjennom selskaper som spesialiserer seg på cruise, vi bestilte gjennom Cruisespesialisten og når det kommer til cruiseselskap så anbefaler jeg sterkt Celebrity Cruises framfor Royal Carribien, har reist med begge og Celebrity er absolutt favoritten når det kommer til alt! Men som nevnt, noen liker denne måten å reise på veldig godt, mens andre syntes ikke noe om det ;)

Anonymous poster hash: 42f81...dea

Skrevet

For å si det sånn;noen liker det mens andre liker det ikke, det spørs hva de er vant til fra før av Vedr reising.

Jeg og mannen min syntes det er helt topp og har vært 5 ganger i Middelhavet på cruise! Det som er med Middelhavet er jo at det er utrolig mange byer man bør få med seg når man først er der. Noen bestiller sightseeing gjennom cruiset mens andre utforsker byene på egen hånd, det gjorde vi da de arrangerte sigthseeingene er ganske dyre. Men det går helt fint å gjøre ting og ta sigthseeingen på egen hånd, shuttelbusser går det fra havnen! Ombord er jo all mat inkl i prisen, utenom på spesialrestsurantene, og det er mye man kan velge mellom og hvor man vil spise. Det er hele tiden noe som skjer ombord både dagtid og om kvelden, så det skal godt gjøre å kjede seg! Jeg vil anbefale deg å bestille gjennom selskaper som spesialiserer seg på cruise, vi bestilte gjennom Cruisespesialisten og når det kommer til cruiseselskap så anbefaler jeg sterkt Celebrity Cruises framfor Royal Carribien, har reist med begge og Celebrity er absolutt favoritten når det kommer til alt! Men som nevnt, noen liker denne måten å reise på veldig godt, mens andre syntes ikke noe om det ;)Anonymous poster hash: 42f81...dea

Tusen takk for svar! Da sjekker jeg Celebrity, og cruisespesialisten. :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...