Gå til innhold

39+5: ikke sunket ned i bekken, ingen kynnere osv.. Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Eg er no gravid i veke 39+5, men Knøttet inni her har ikke sunket ned i bekken. Han har heller kravlet høgere opp. Er det nokon som har opplevd det, men samtidig født i nær framtid, eller? Er det slik at han må synke? Det står liksom alle plassar eg les at i vekene før fødsel synker magen.. Eg har heller ikkje kynnere, ikkje ei einaste ei. Ingen nedpress, ingen tegn til slimpropp og så vidare. Berre lurer på om dette er heilt unormalt?

Takk for svar!

Fortsetter under...

Det kan virke som du må smøre deg med tålmodighet litt til :) Barnet synker ned på slutten og legger seg klar i bekkenet. Som regel fester de hodet (ikke alle på flergangsfødende)

Anonymous poster hash: 20f42...ac2

Hei. Det trenger ikke å ha noe å si. Jeg har fått to barn ingan av de festet seg. Båda kom två dagar över termin:) Med den sista så hade jeg nesten ikke noen kynnere (kun når jeg trente) förän dagen før hun kom! Så plötsligt så sker det. Det enda negativa med mina födslar har varit at jeg har hatt pressrier i en evighet å det kan ju vara för att babyn ikke er festet å ligger langt nede i bekkenet!

Anonymous poster hash: ecf94...d8e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...