Gå til innhold

Beste nattbleie til 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt libero up & go om natten, men i det siste har det vært mye lekkasjer. Virker som han har begynt å tisse mer om natten enn før, og da strekker den visst ikke til. Hvilken bleie fungerer best til å holde på større mengder?

(Vi bruker Rema om dagen, men disse har en tendens til å bli vridd ut av posisjon om natten.)

Anonymous poster hash: a5d2e...de3

Fortsetter under...

Skrevet

Bruker Coop sine Junior-bleier og har aldri opplevd lekkasjer, selv om bleien er TUNG og full om morgenen.

Anonymous poster hash: 370be...59e
Skrevet

Takk for svar. :) Har prøvd Coop en gang før, men syntes de var litt klumpete, men det gjør kanskje ikke så mye på natten. Vi gir det et forsøk, det koster jo ikke så mye å prøve. ;)

Skrevet

Jeg har en 2åring da, men han drikke store mengder med vann på natten.
Vi snakker rundt 1 liter.
(ja, vi vet det er et problem og ikke helt normalen).

Han må ofte byttes på om natten, 1-3 ganger, ellers så tisser han gjennom.
Bruker til vanlig libero sine 6er bleier, up and go tar jo bare litt så det går ikke.Pampers likte jeg best til forrige bleiegutt, men de holder ikke godt nok nå det er snakk om mengder.
Coop sine bleier er ok.

Men det vi har begynt å bruke som virker best er Libero sine 7er bleier, selv om gutten bare er 13kg, og bleien er megastor på ham.

Skrevet

Bruker til vanlig libero sine 6er bleier, up and go tar jo bare litt så det går ikke.Pampers likte jeg best til forrige bleiegutt, men de holder ikke godt nok nå det er snakk om mengder.

Coop sine bleier er ok.

Men det vi har begynt å bruke som virker best er Libero sine 7er bleier, selv om gutten bare er 13kg, og bleien er megastor på ham.

Holder den passformen om natten da, når den er så stor? Min gutt er 14 kg, så i så fall så funker den kanskje for ham også...

Skrevet

Vi bruker libero up & go nr 7 til jenta på tre. Hun drikker en del om kvelden og det går stort sett alltid bra:)

Anonymous poster hash: cf93a...cd2

Annonse

Skrevet

Pampers baby dry holder! Jeg prøvde litt forskjellig, men disse lakk aldri!

Skrevet

Coop sine bleier er ok.

Holder den passformen om natten da, når den er så stor? Min gutt er 14 kg, så i så fall så funker den kanskje for ham også...

Ja den holder, så lenge jeg heiser den opp og tar den litt stramt på.

Ikke sånn at det er ubehagelig for hm.

Men er ihvertfall beste beliene vi har prøvd, og vi har prøvd mange.

De verste om natten var helt klart libero sine up & go, og pampers sine, de grønne.

Og mumibleier, det var ikke noe bra.

Skrevet

hva med og slutte?

Anonymous poster hash: bcb13...d56
Skrevet

Du må bare prøve å finne en bleie med rett passform til ditt sovende barn. Alle bleiene vil nemlig holde nok væske (prøv å hell vann i en tom bleie, du klarer lett å helle 1.5 liter vann i en ubrukt bleie i størrelse 3 (så rakner sømmene)).

Men selvfølgelig er det stor forskjell på passform, og ikke minst hvor urolig ulike barn sover. :-)

Anonymous poster hash: 1f9b0...934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...