Pastel Peach Skrevet 26. august 2014 #1 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg sitter oppe om natten og venter klar med puppen fordi jeg tror at hun snart skal stå opp, men så sovner hun bare igjen. Så er hun stille og sover i noen minutter før hun strekker på seg og lager lyder igjen. Dette kan holde på i to, tre timer, altså hele soveperioden. Er dette vanlig? Har deres babyer gjort det samme, og når slutter det? Vår lille er fem uker på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 26. august 2014 #2 Del Skrevet 26. august 2014 Jepp helt vanlig med den kavingen om natten når de er så små. Og så de bråker da! Gikk vel over her rundt 3 mnd alder. Mener det har noe med tarmene å gjøre, at de er umoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #3 Del Skrevet 26. august 2014 Mi kava masse også, og er sikker på at d skyldtes luftsmerter. Hun ble roligere hvis jeg "syklet beina hennes". Altså bevegde de som om hun satt på sykkel og trådde pedalene. Så ble hun urolig igjen da jeg slutta. Anonymous poster hash: 0bc1f...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 26. august 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 26. august 2014 Godt å høre at dette er vanlig! Tror dere at det å drikke ammete kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå