Gå til innhold

"Menssmerter" og "støl"....?

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig? Er 4+5 i dag. Har aldri vært gravid før så er rimelig noldus på dette området... :-P jeg kjenner veldig godt at det skjer noe "nedi der". Er det normalt å gjøre det så tidlig da? For ordens skyld, har ingen antydning til blødninger. Takker for svar :-)

Anonymous poster hash: 09b6a...3ef

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144164460-menssmerter-og-st%C3%B8l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok helt normalt. Jeg gikk rundt og trodde jeg mista hele tiden pga mensmurringer, og den stillheten var veldig underlig, jeg hadde jo ikke trent :P når jeg tenker tilbake nå er det jo godt at man kjenner at noe skjer. Det skal jo tross alt tøyes og strekkes en del ;)

Anonymous poster hash: fb28c...238

Det er sant :-) ja jeg går rundt og tenker at jeg kanskje skal miste, men tenker samtidig at det vil nok være myyye vondere enn det småtteriet jeg kjenner... Er vel bra at man kjenner at noe skjer ja, det er sant :-) trenger nok ikke bekymre meg :-) takk!

Anonymous poster hash: eabec...315

Helt vanlig ja, er babyfabrikken som er i gang med produksjonen☺️. Er selv gravid for 3.gang og har vært likt alle gangene. Er kun i uke 5 men gjør allerede vondt i lysken hvis jeg nyser eller reiser meg for fort og murrer nederst i magen. Er egentlig en god følelse:-)

Jeg får ganske intense smerter i livmor/eggstokkene enkelte ganger når jeg reiser meg. Er 4+5. Har ingen smerter/murringer ellers ved bevegelse og har lest om dette med ligamentbånd og ting som strekker seg for å lage plass, men synes smerten er så voldsom. Må av og til krumme meg sammen til det går over, men det forsvinner totalt når jeg har stått i noen sekunder. Hvor kraftige er deres smerter?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...