Gjest Løvemusene Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Noen som vet?Syns legen virka litt pessimist, ikke noe allright å føle at jeg sitter her å ruger for ingen nytte
Gjest Trulte med to små Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg vet dessverre ikke, men håper det går bra likevel! Det må være ekkelt med leger som virker pessimistiske uten å si noe direkte. Hadde kanskje vært bedre å få et synspunkt/erfaring på slike tilfeller? Du får godsnakke med egget i magen og be det vokse, gro og feste seg slik det skal Sender positive vibber herfra
mammadrøm Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Det skjedde med mitt egg på siste innsett nå. Jeg ble så deppa og tenkte at dette ville aldri gå, men bioingeniøren sa at det blir barn av todelte egg også. Og jammen er jeg nå 13 uker på vei med frysemirakel i magen:-) Lykke til!!
Gjest Løvemusene Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Så herlig!! Krysser fingre takk for svar, og håp!
Gjest Løvemusene Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Satte du inn kun et egg mammadrøm?
mammadrøm Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Satte bare inn ett egg ja, så da har vi ett til på frys:-) Rug vel nå, jeg har trua:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå