Gå til innhold

Dere som bor i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere måtte velge mellom at barna deres skulle gå på enten Våland eller Eiganes skole, hvilken ville dere valgt og hvorfor?

Anonymous poster hash: c2dee...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge bydeler er sentrale. Har ingen som jeg kjenner som går på noen av skolene. Tror begge er bra.

Anonymous poster hash: 22837...63c

Skrevet

Våland, fordi Eiganes er i elendig forfatning. Våland er også kjent for fantastisk sfo.

Anonymous poster hash: 7384a...d6c

Skrevet

Min familie valgte våland til meg den gang de sto ovenfor samme valg. God skole den gang og har ikke hørt noe aent i dag.

Anonymous poster hash: fb5d3...5e9

Skrevet

Våland, fordi Eiganes er i elendig forfatning. Våland er også kjent for fantastisk sfo.

Anonymous poster hash: 7384a...d6c

Leser du ikke lokalaviser?

Eiganes skole har nå midlertidige modullbygg i påvente at nye bygg skal stå ferdig om 1,5år.

Til HI

Tror egentlig det ikke er store forsjellen mellom skolene de kommer ganske likt ut på karleggingsprøver, de sokner til samme ungdomsskole og miljøet er nok ganske likt. Dog er andelen minioritetselever på eiganes fremdeles vesentlig lavere enn på våland. Husker fremdeles hvordan vi synes det var så eksotisk med alle utlendingen som vi plutslig skulle gå sammen med på Kannik, etter 6 år på en ultrahvit Eigaens ;) 

Vil også tro at Eiganes bydel er noe mer homogent enn Våland, slik sett er det gjerne lettere å passe inn på Våland enn på Eiganes. Her er det dyrer med bolig og jevt over (veldig)høy levestander, ikke altid like kjekt når man selv ikke er ferdig med studiene!

SFO på eiganes er jeg ikke spesielt fornøyd med, men det henger sammen med dårlig personkjemi med leder. Barnet trives godt!

Pluss ved Eiganes er de fantastiske fotballbanene rett ved siden av, gamle stadion! Har du gutter, eller jenter, som liker å spille fortball hadde det nesten vært dealbreaker for meg! 

Anonymous poster hash: 1cf6b...4f3

Skrevet

Tusen takk for innspill :-)

Jeg vet ikke hva det blir til, men har tatt med en skole til i beregningen. Kampen. Alle tre skolene ligger like langt fra der vi bor. Fikk en god følelse med Kampen, vet ikke hvorfor...

Anonymous poster hash: c2dee...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...