ticalinda Skrevet 25. august 2014 #1 Del Skrevet 25. august 2014 Min baby spiser kun 4-5 ganger om dagen. Han er 1 uke gammel. Jeg er så vant til at mine babyer spiser 7-8 ganger, så nå er jeg nødt til å spørre om andre har hatt babyer som sover mye og spiser sjelden? Jeg skal på HS i morgen, og er veeeeldig spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 25. august 2014 #2 Del Skrevet 25. august 2014 Ammer du eller får han erstatning? Skal vel ha minimum 8 måltider tror jeg.. Helst mer i starten.. Ville vekket han jeg hvis han sover så mye.. Skal helst ha mat hver tredje time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ticalinda Skrevet 25. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2014 Ammer! Å nei, tenk om han drikker for sjelden? Jeg har jo masse melk, så han burde ikke lide noen nød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Del Skrevet 25. august 2014 Er bleiene gode og våte? Hadde ikke vekket han hvis bleiene var våte. Anonymous poster hash: 75ee2...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 25. august 2014 #5 Del Skrevet 25. august 2014 Min er 14 dager gammel og har enda ike spist åtte ganger i døgnet. Hun legger masse på seg for det. Spiser babyen din lenge av gangen da? Min kan spise en halvtime og mer...lykke til på hs kanskje alt er i skjønneste orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ticalinda Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 25. august 2014 Bleiene er våte, og han ligger som regel 30-45min på puppene, så det er jo lenge! Åh, jeg er såååå nervøs for veiing i morgen, men nå har jeg håp igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 26. august 2014 #7 Del Skrevet 26. august 2014 Det er jo ganske lenge for en så liten baby det! Veiinga går sikkert helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfuglbarn Skrevet 26. august 2014 #8 Del Skrevet 26. august 2014 Snakk med helsesøster, sjekk bleier og vekt, men hvis det ser bra ut kan det jo hende at du har en baby som foretrekker få, store måltid? Så lenge vektøkningen er god og bleiene er våte er jo alt bare velstand Selv hadde jeg en baby om ville spise ofte og lite, max 10 minutter av gangen men ca hver time. Gratulerer med babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 26. august 2014 #9 Del Skrevet 26. august 2014 Det går nok helt fint, så lenge babyen har mange våte bleier i døgnet så får hun nok mat Og 30-40 minutter er veldig lenge for en nyfødt ja, så det må jo være bra! Vår lille spiste ferdig på noen minutter i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 26. august 2014 #10 Del Skrevet 26. august 2014 Min var også slik i begynnelsen. Bare sov hele tiden, våknet kun for mat innimellom. Men skal si det snudde gitt! Etter et par uker var det helt omvendt og han hang i puppene mine så og si konstant. Lover deg jeg savnet de første ukene da... Men så lenge baby legger på seg og har gode tissebleier er det ingen grunn til bekymring. Du skal tidsnok få det travelt med en baby som ikke vil sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå