♥Tullerusk♥ Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Så vanskelig det skulle være da :/ Fikk vite i dag at vi venter gutt nr 2 Morro Finne et passende navn, ikke fullt så morro Slet med storebroren hans også Det gjorde vi med jentene også, så ingen unntak her gitt Trenger tips. Noen som har noen å dele?
Ida_86 Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Vil du ha navn som "matcher" førstemann? Hva heter i såfall han?
Ida_86 Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 ....leste nå at du har jenter også... Matcher navnene til barna du har?
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2014 Kan ikke si de matcher De heter Casper, Mathilda og Sara Føler nesten det må være et med A i Finner vel ut om det passer eller ikke Jeg ser først fremst på at navnet passer barnet, ikke med resten
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Matheo? Anonymous poster hash: 612d8...0e1
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2014 (endret) Det er fint ja... Legger det til listen Takk Tar imot alt mulig "rart" Brukte nemlig 3 uker med å finne navn til sistemann Og det var etter fødsel Prøver å ha litt på lista her Endret 25. august 2014 av ♥Tullerusk♥
Bamsemams74 Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Ja, navn er ikke lett! Du har jo litt uvanlig blandig på dine må jeg si. Både tradisjonelle og mer moderne:) Mine forslag er Mattias, Ask og Jonas:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2014 Ja, navn er ikke lett! Du har jo litt uvanlig blandig på dine må jeg si. Både tradisjonelle og mer moderne:) Mine forslag er Mattias, Ask og Jonas:) Ja, er litt overalt på kartet Likte Mattias, men den har søstern dibs på hehe... Og jeg synes det er litt for lik ene frøkna mi Ask var også fint Jonas er så mange som heter, men likte det også Takk takk
megh Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 Jeg syns det klang med Leo til resten av gjengen. Men det var jo ikke noe med A Jonatan?
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2014 Jeg syns det klang med Leo til resten av gjengen. Men det var jo ikke noe med A Jonatan? Gjør ikke noe at det ikke er A Skal like navnet Jonatan er ikke akktuelt Har en fetter som heter det og en god nabogutt
Apex Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Mye flotte navn som diskuteres, men vet dere hva? Kruttet er oppfunnet og det er eget underforum for nettopp navnedebatt! Antar at det er mer liv der og flere som er interessert ikke å diskutere sånt der.. Selv holder jeg mine favoritter hemmelige til minimennesket har fått sitt.. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/forum/4795-navnedebatten/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå