Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Del Skrevet 25. august 2014 Hei, jeg har en liten en på 6 uker. Han ligger liksom bare og spreller på et teppe når jeg tuster rundt med mine ting. Kanskje en babygym hadde vært lurt? Har de noe utbytte av en slik en når de er så små eller bør man vente litt? Håper noen med erfaring kan svare (mitt første barn dette ) Anonymous poster hash: 59ae6...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har hatt mi under babygym siden fødselen fordi jeg ikke visste på hvilket tidspunkt hun ville få glede av d, men også fordi jeg tenkte det kun kunne være positivt for henne mtp utvikling. Så jeg vil jo da råde deg til å anskaffe en med en gang. Husker ikke når d var mi viste første tegn til å ha glede av den dessverre, men tror d er en glidende overgang uansett.. Anonymous poster hash: cc523...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #3 Del Skrevet 25. august 2014 Forresten. Mi er nå 15 uker og hu har definitivt hatt glede av den lenge! Hun ga definitive smil som respons da hun var 5-6 uker gammel, så d er sikkert fra rundt den tiden hun hadde glede av gymmen også... Anonymous poster hash: cc523...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Del Skrevet 25. august 2014 Enig med annonym. Bare husk at babyer lett blir overstimulerte. Det kan derfor være lurt å ta bort noen av lekene i starten. Vi fikk tips på helsestasjonen å henge en leke i en strikk el så babyen kan dra leken til seg og smake Anonymous poster hash: 8b83e...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle75 Skrevet 25. august 2014 #5 Del Skrevet 25. august 2014 Begynte å legge gutten min under babygym når han var 6 uker gammel, og han elsket det fra første stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 26. august 2014 #6 Del Skrevet 26. august 2014 Hvordan blir egentlig en baby overstimulert? Hva vil skje med den lille? Vi la henne i babygymmen siden hun ble født, nå er hun fire uker og ser masse på lekene, kommer bort til ting som henger i gymmen og reagerer når de lager lyd. Hun løfter liksom øyebrynene opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå