Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #1 Del Skrevet 25. august 2014 Har en vippestol jeg også brukte til nr 1, men husker ikke når vi begynte bruke den? Er det noen regel for dette? Anonymous poster hash: c9bf7...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #2 Del Skrevet 25. august 2014 Ps. Min lille er 5 uker gammel. hi Anonymous poster hash: c9bf7...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen88 Skrevet 25. august 2014 #3 Del Skrevet 25. august 2014 Dette lurer jeg og på. Min lille er 3 uker og siden jeg er aleine hjemme i 4 uker omgangen hadde det vært greit å vite om hun kan sitte i vippestol mens jeg er i dusjen og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 25. august 2014 #4 Del Skrevet 25. august 2014 Hvis man tar på det laveste så ligger de jo nesten? Men er litt usikker selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #5 Del Skrevet 25. august 2014 Vi startet rundt tre uker. nederste hakket, så han nesten lå. og bare korte stunder, så jeg rakk å gå på do feks! Anonymous poster hash: f0479...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle75 Skrevet 25. august 2014 #6 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har en Baby Bjørn vippestol, og begynte å bruke den til gutten min da han var rundt 5 uker. Jeg er alene med barna mine, og stolen er et godt hjelpemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #7 Del Skrevet 26. august 2014 Så små bør ligge så flatt som mulig, men det er ikke noe problem å bruke vippestolen litt De fleste har jo hvilestilling. Hadde min på badet så jeg kunne gå på do, dusje eller sminke meg litt (selv om det ble lite sminke de første månedene, haha). Anonymous poster hash: faf1c...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå