Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Del Skrevet 24. august 2014 Babyen min har alltid pleid å sove i 30-40 min før han våkner og gråter så jeg har pleid å ta han opp..han virker trett og blir grinete helt til neste hvil. De siste dagene har jeg ventet 5 min før jeg går inn og han har sovnet igjen! Og sover kanskje 1,5 time tilsammen. Han er myyye blidere når han våkner. Jeg har alltid fått høre at man ALDRI skal la de gråte, men nå føler jeg at jeg må siden det tydligvis må til? Hva er rett her? Anonymous poster hash: 2ccaf...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 24. august 2014 #2 Del Skrevet 24. august 2014 5 minutter gråting skader nok ikke og hvertfall ikke når han sovner igjen. Han er nok mellom to søvnfaser så han er gjerne ikke helt våken heller. Mye bedre at han får sovet ordentlig enn at du skal styrte til med en gang han lager litt lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Del Skrevet 24. august 2014 slik er min og inni mellom. Går ikke inn med en gang jeg hører knistring, men ved hylgråt så går jeg inn. Da gir jeg av og til bare sutten så sover han videre. Babyer går mange ganger over fra å ha 20-40min dupper til lengre dupper ved 9mnd alder Anonymous poster hash: 4c21b...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #4 Del Skrevet 25. august 2014 Du har selvsagt helt rett her. Anonymous poster hash: 18cb9...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå