Gå til innhold

Når slutter man å gi mme? 2 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sluttet med mme når plutten var 6,5 mnd, da fikk han fast føde/variert kost 3-4 ganger til dagen, og jeg gikk da over til nan 2 ;) (som er et tilskudd og ikke morsmelkerstatning). Nå er han 8 mnd og drikker ca 3 flasker om dagen; morgen, kveld og før lur på formiddagen. Merker han blir mindre og mindre i de, kun den på morgenen han strekker seg etter ;)

Anonymous poster hash: 37bb2...c77

Sluttet med mme når plutten var 6,5 mnd, da fikk han fast føde/variert kost 3-4 ganger til dagen, og jeg gikk da over til nan 2 ;) (som er et tilskudd og ikke morsmelkerstatning). Nå er han 8 mnd og drikker ca 3 flasker om dagen; morgen, kveld og før lur på formiddagen. Merker han blir mindre og mindre i de, kun den på morgenen han strekker seg etter ;)

Hva er forskjellen på mme og tilskudd? Trodde det var to ulike ord på akkurat samme tingen. F.eks at man gir mme som tilskudd...

Anonymous poster hash: d8911...e4b

Annonse

Hva er forskjellen på mme og tilskudd? Trodde det var to ulike ord på akkurat samme tingen. F.eks at man gir mme som tilskudd...

Anonymous poster hash: d8911...e4b

Det er et tilskudd til annen kost...for å ordlegge annerledes, altså den skal ikke benyttes som mme. Det er ikke nok med kun nr 2 for at baby skal få de rette næringsstoffene. Slik som med mme.

Mme er jo en erstatning i stedet for mm, og er bygd opp deretter. Når baby begynner med fast føde trenger den en annen sammensetning av næringsstoffer. Men nr 1 og 2 er ganske like, liten forskjell 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...