Gå til innhold

Hva slags klokke har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en ny og trenger inspirasjon:-)

Anonymous poster hash: 9b112...978

Skrevet

Har en enkel pulsklokke fra polar.

Anonymous poster hash: 99f45...27a

Skrevet

Jeg har en Omega klokke, men de er veldig dyre så kanskje ikke det du ønsker inspirasjon rundt.

Anonymous poster hash: 90139...b7b

Skrevet

Guess gullklokke med marmor bakgrunn. Det er hvite stener rundt glasset på klokken. Veldig elegant og fin.

Anonymous poster hash: dbc88...a60

Skrevet

Har en liten og enkel seiko klokke, vil ikke ha en så stor og prangende. Kostet 1800,-

Skrevet

Mobilen. Søsterur på jobb.

Anonymous poster hash: 35148...527

Skrevet

Har en Dyrberg Kern klokke. Veldig fornøyd

Skrevet

Jeg har en Omega klokke, men de er veldig dyre så kanskje ikke det du ønsker inspirasjon rundt.

Hvor mye gav du for den da? Bilde? Tenker bruke litt, er en slags premie for et mål jeg har arbeidet mot lenge... Tenkte maks 20 000, gjerne litt billigere, men ser det er en litt vanskelig prisklasse. HI

Skrevet

Iphone

Anonymous poster hash: 031df...06f

Skrevet

Hvor mye gav du for den da? Bilde? Tenker bruke litt, er en slags premie for et mål jeg har arbeidet mot lenge... Tenkte maks 20 000, gjerne litt billigere, men ser det er en litt vanskelig prisklasse. HI

Jeg har denne og den er dyrere enn du tenkte, men ser du på denne urverket.no så er det mange fine omega klokker til rundt 20.000 kr.

http://www.urverket.no/omega-seamaster-aqua-terra-steel-mop-white-dial-p-8804.html

Skrevet

Jeg har en prologue-klokke til kr 179,- fra Clas Ohlsson. Den funker utrolig bra til å vise meg hva klokka er, og det holder for meg. Ærlig talt; 20' for ei klokke? Hva er poenget? Særdeles lite poeng, spør du meg, siden det ikke er mulig å se forskjell på den og ei til kr 249,- fra Glitter.

Anonymous poster hash: 638a3...998

Skrevet

Omega. Ja de koster, men kan ikke sammenlignes med en billigklokke fra Glitter:)

Skrevet

Jeg har en prologue-klokke til kr 179,- fra Clas Ohlsson. Den funker utrolig bra til å vise meg hva klokka er, og det holder for meg. Ærlig talt; 20' for ei klokke? Hva er poenget? Særdeles lite poeng, spør du meg, siden det ikke er mulig å se forskjell på den og ei til kr 249,- fra Glitter.

Det var ingen som spurte hva du mente om Omegaklokker. Og om du ikke ser forskjell så er det fortsatt en enorm forskjell på urverk og design. Vi er forskjellige og det var ingen som sa noe stygt om din klokke.

Anonymous poster hash: 1576f...79e

Skrevet

En enkel og litt minimalistisk modell fra Certina, fikk den av mannen i julegave for 10-11 år siden og den er akkurat like fin, "går som en klokke".

Var innom en urmaker og tittet litt i sommer og da damen spurte om jeg trengte hjelp sa jeg at jeg gikk og drømte om at klokken min skulle ryke snart så jeg med god samvittighet kunne kjøpe meg en ny. Hun så på klokken min og lo, hun mente jeg bare måtte innse at en dame må ha mer en klokke så det gikk an å bytte på litt, for den klokken min den kom ikke til å ryke i min levetid.... Så da er det vel en kvalitetsklokke jeg har da ;)

Mannen er veldig glad i flotte klokker, han har en tag heuer selv.

Anonymous poster hash: bd826...969
Skrevet

Det var ingen som spurte hva du mente om Omegaklokker. Og om du ikke ser forskjell så er det fortsatt en enorm forskjell på urverk og design. Vi er forskjellige og det var ingen som sa noe stygt om din klokke.

Anonymous poster hash: 1576f...79e

Jeg skjønner hva du med Prologue-klokka mener. Jeg tenker likt om en rekke andre ting, men akkurat nå føler jeg for å bruke litt penger på meg selv. Jeg har penger til det, har ikke en krone i forbrukslån og lever ikke over evne sånn ellers heller. Synes man skal kunne unne seg noe fiiint som premie dersom situasjonen tilsier det ;-) Kanskje får jeg den i gave istedet, men spanderer gjerne en tidløs vakker klokke på meg selv. HI

Skrevet

Rolex klokke med sort skive og diamanter på skiven, men ikke rundt som bildet viser. Elegant og klassisk klokke, som passer til alt.

Anonymous poster hash: 4fc94...6e3

post-42-0-91920000-1408804377_thumb.jpg

Skrevet

Klokka jeg bruker nesten hver dag er fra Daniel wellington. Minste dameklokka med sort skinnrem og små diamanter istedet for tall :) men den er mye rimeligere enn det du har tenkt til å bruke da..

Anonymous poster hash: 47e1c...2c8

Skrevet (endret)

Kunne gjerne tenke meg Breitling med blå skjerm og belagt med rosegull.

Får starte sparingen...

Endret av Nyttårs barn
Skrevet

Micheal Kors klokke. Og en Suunto Ambit2 S pulsklokke i hvit som jeg også går litt med..

Skrevet

Jeg har en DKNY klokke i sølv og en gullklokke i merket Espirit.

Anonymous poster hash: 62f88...f3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...