Gå til innhold

Dåken som har blødd!

Anbefalte innlegg

I går begynte eg å blø, er 8 veker i dag, blødde regelmessig i går, men ikkje kjempe masse, måtte ikke bytte bind, men var som ein slags tidlig mens! I dag tidlig blødde eg kun litt, men eg blør jo! Har litt småvondt i ryggen innimellom! Er alt håp ute, eller kan eg leva i håpet litt til?? Da er friskt blod, ikkje bare slim med farge liksom! Andre som har hatt detta?

Anonymous poster hash: 65a5f...346

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144163884-d%C3%A5ken-som-har-bl%C3%B8dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var sånn det begynte hos meg som til slutt endte i en spontanabort.Var i uke 8. Det er jo noen som blør når de er gravid så det er normalt. Du burde fått tatt en ultralyd så du får sjekket ut. Håpe det går bra med deg og lykke til med graviditeten.

Anonymous poster hash: c8ae8...a71

Ååå kjære deg, håper det går bra. Jeg blødde litt en dag i uke 6 tror jeg det var. Var helt lyserosa og ikke mye. Sjekket opp hos legen etterpå og alt var fint, men fikk beskjed om at man kunne oppleve litt blødninger i graviditeten uten at det var noe galt, og at det var livmoren som oppførte seg litt sånn. Men er du bekymret så oppsøk lege. Jeg fikk beskjed om at hvis det var mye blod som kom (som når man har en kraftig mens), så kunne det være spontanabort.

Trur nok ganske sikkert at eg mista ja, kom ein stor klump som ikkje var blod i do, så då va da nok ikkje meiningen at eg skulle ha denna skatten! Har tre fra før så kan vel ikkje klaga, men er jo trist likevel synes eg! Men lykke til vidare i svangerskapet deres jenter og takk for svar!

Trur nok ganske sikkert at eg mista ja, kom ein stor klump som ikkje var blod i do, så då va da nok ikkje meiningen at eg skulle ha denna skatten! Har tre fra før så kan vel ikkje klaga, men er jo trist likevel synes eg! Men lykke til vidare i svangerskapet deres jenter og takk for svar!

Utrolig trist å høre, stor klem til deg. Du har like mye lov til å sørge over dette som alle andre, barneløs eller barn fra før. Ta tiden til hjelp og snakk om det som har skjedd, det er mitt råd. Lykke til 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...