Siamese Hellhound Skrevet 23. august 2014 #26 Skrevet 23. august 2014 Enig med mange andre her, Staedtler og Lyra er gode blyanter. Hvis de knekker når de blir spisset, er de sannsynligvis allerede knekt fordi de har falt i gulvet eller liknende.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #27 Skrevet 23. august 2014 JA, DE DYRE ER BEDRE! Din hissigpropp.... Anonymous poster hash: e0c63...341 Ehhhh...........hissigpropp.................. oi, den så jeg ikke komme...................... Kanskje du er hissig siden du tolker mitt innlegg som hissig...kniiiiiis................... Anonymous poster hash: bca1c...e47 Når man bruker caps lock, så regnes det som roping/kjefting. Om du skal utheve noe, så er det bedre å bruke fet skrift eller kursiv, ev. en annen farge. Anonymous poster hash: 0d2d8...b10 My point exactly 👍 Anonymous poster hash: e0c63...341
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #28 Skrevet 23. august 2014 JA, DE DYRE ER BEDRE! Din hissigpropp.... Anonymous poster hash: e0c63...341 Ehhhh...........hissigpropp.................. oi, den så jeg ikke komme...................... Kanskje du er hissig siden du tolker mitt innlegg som hissig...kniiiiiis................... Anonymous poster hash: bca1c...e47 Når man bruker caps lock, så regnes det som roping/kjefting. Om du skal utheve noe, så er det bedre å bruke fet skrift eller kursiv, ev. en annen farge. Anonymous poster hash: 0d2d8...b10 Å hoi, soppas...slkønner at dette forumet har andre regler enn hva jeg er vant til. Og dessuten, jeg hadde aldrig gidda å slenge spydige komentarer forde om noen skrev med stor skrift.... jøje meg....... Men for all del, ber om forlatelse for mine synder og skal aldrig gjøre det gijen.... Anonymous poster hash: bca1c...e47 Dette er allment gjeldende både når det gjelder Mail, sms, forum, Facebook osv. Anonymous poster hash: e0c63...341
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 23. august 2014 #29 Skrevet 23. august 2014 Staedtler har noen gode. De er i hardplast-etui og koster litt ekstra:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #30 Skrevet 23. august 2014 Da har vi shoppa................. Staedter, ett sånn der hardt brett/boks med 36 blyanter i, var noe sånn der anti brekk greier også, koste 270,- . OG så kjøpte vi en pk med tror 18 stk staedtler men de hadde viskelør bakpå tror denne kosta 200 kr, eller var det , ja uansett, vi kjøpte dette, og en kvesser, og en øystein tegnibok, og betalte over 600 kr. Men damen sa at blyet inni blyantene var limt, i motsetting til billige blyanter. Så da får vi se da, utover året, når de må begynne kvesses, og ramler i gulvet ol..... Krysser fingran. Takk for tips og råd. Anonymous poster hash: bca1c...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå