Gå til innhold

har vært på ul er 7+5 men fosteret viste 6+4 uker og vi kunne ikke finne hjerteaktivitet

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette? At fosteret er en en uke mindre enn det skulle vært?

Fosteret var 0.73mm men fant ikke hjerteaktivitet. Er håpet ute? Skal på ny ul om 1.5 uker

Anonymous poster hash: b8675...ed1

Fortsetter under...

Det er nok helsepersonell som best kan svare på dette. Kanskje en ide å ringe de opp og høre om du er i tvil? Sa ikke legen noe? Jeg hadde en truende abort og hadde litt blødninger og da fant de ikke hjertelyd på UL (slutten av uke 7). Noen dager etterpå begynte jeg å blø og det endte dessverre i SA. Men siden det ikke var noe liv der på UL var det nok naturens gang..

Håper du er en solskinnshistorie❤️

Anonymous poster hash: 0a21f...58b

Jeg var på UL 6+3 og så ikke hjerteslag. Ble veldig lei meg og sikker på at alt håp var ute, man leser så mange steder om folk som ser hjertet så tidlig.

Men var igjen på UL igår 7+0 og da slo hjertet fint. Kanskje det bare var for tidlig hos deg også!!

Annonse

Hei!

I teorien begynner hjertet å slå på dag 23, tror dette blir 5+3! Jeg var på ultralyd 5+6 og så et blinkende hjerte, embryoet var da 0,35 cm. Legen mente dette var veldig tidlig, men jeg ble ikke satt frem på OUL. Så jeg vil tro at du er kortere på vei enn antatt, eller så er det også noen som opplever at embryoet går i "dvale" så tidlig!

Håper på positivt svar for deg!👍😄

Tror ikke du behøver å være redd.. mener jeg har lest at det kan være vanskelig å finne hjertelyden før uke 8. Selv ble jeg også satt tilbake en uke utifra målingene av fosteret. Ikke overraskende da jeg hadde veldig uregelmessig mens.

Anonymous poster hash: 65986...223

Ja men her er jo fosteret målt til 0.73mm skulle det da ikke vist hjerteaktivitet? Eller kan dr gå i dvale ettet de har begynt å vokse #håpe

Hiøsen hi

Anonymous poster hash: b8675...ed1

• 4 uker senere...

Det var nok ikke noe liv nei :(Anonymous poster hash: b8675...ed1

så trist å lese :( jeg opplevde det samme som deg! Var på ul 6+4 og visste presist når EL fant sted. Ble satt tilbake hele 10 dager pga fosterets størrelse,noe jeg syntes var rart! 2 uker senere så viste det seg at det var en MA :( lykke til videre med prøvingen, her prøver vi for harde livet enda!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...