Gå til innhold

Fryseforsøk Riksen....

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei dere!

Jeg skal ha fryseegginnsett til uken, og lurer litt i den forbindelse. For det første, må gubben være med å skrive under på noe? Passer sånn å stikke innom de alene da jeg er rett i nærheten..

Og vet dere om Riksen tar de ut av frysen dagen før eller samme dag?

Skrevet

Hei!

På Riksen tiner de eggene samme dag som innsett.

Samboer trengte ikke å skrive under på noen papirer på fryseforsøk da vi hadde forsøk i fjor,men vet ikke om det er endret praksis siden da.

Lykke til:-)

Skrevet

Eggene tas ut samme dag ja. Samboer måtte signere på et papir før innsett, dette skrivet fikk jeg tilsendt på min journal slik at jeg kunne dra alene!

Gjest Løvemusene
Skrevet

Takk for svar :)

Da spørs det da om han må være med...

Hmm, får spørre når jeg ringer for å høre om eggene overlevde tining da👍 så får han skynde seg inn til Oslo 😊

Skrevet

Det er sikkert forskjellig fra sykehus til sykehus hvordan de gjør ting.

Vi hører til Haukeland og ikke Riksen, men vi måtte signere begge to på at egget skulle taes opp. Mener det stod i skrivet vi fikk at klinikken måtte ha dette senest en uke før opptak av egget. Vi signerte på dette da vi var inne og fikk bekreftet SAen, det ble da også avtalt at vi skulle ha fryseforsøk nå i august.

Fikk beskjed om at laboratoriet ringte om egget ikke overlevde opptining dagen før innsett.

Skrevet

Han kan vel skrive en fullmakt mener jeg, han kunne iallfall det når det gjaldt vanlig innsett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...