Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Hvilken er best for de minste? Hvilken er mindre grisete? Det er jo en fin måte å leke på og la kreativiteten og finmotorikken få flyte! Anonymous poster hash: 7a611...e45
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Plastelina er giftig, det er ikke playdoh. Den gamle plastelinaen finnes vel ikke lengre heller.. Anonymous poster hash: 20839...a0e
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Tror playdoh er mindre klissete.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Hmm, da jeg var liten sto det jo alltid "Play doh" på pakkene, men vi kalte det plastelina. Så jeg trodde plastelina var det vi på norsk kalte play doh Anonymous poster hash: 50cfa...ef6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Hmm, da jeg var liten sto det jo alltid "Play doh" på pakkene, men vi kalte det plastelina. Så jeg trodde plastelina var det vi på norsk kalte play doh Anonymous poster hash: 50cfa...ef6 er 2 forskjellige ting PLastelina er mye hardere, og må jobbes mye med før det kan brukes. Playdoh er mykt og mye lettere å jobbe med Anonymous poster hash: 20839...a0e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Play-doh, men plastilina er enklere å forme og få det til å holde seg da det er en hardere masse. Anonymous poster hash: 246df...f28
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Play Doh stinker. Jeg fikset ikke lukten som barn, og det er ikke blitt bedre som voksen. Om noen kjenner til et merke som ikke lukter, er jeg veldig interessert. Anonymous poster hash: 539cf...858
Gustav Klitt Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 På hvilken måte er plastelina giftig? Er det "bare" giftig å spise, eller er det farlig å ta på det, også? I barnehagen vår har de det som ser og føles ut som god, gammeldags plastelina. Vi har vært på leting etter det samme til å ha hjemme, for synes Playdoh (eller hva enn) blir så smulete og ekkel og vanskelig å jobbe med. Men vil jo ikke bruke plastelina hvis det er fare for liv og helse
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 På hvilken måte er plastelina giftig? Er det "bare" giftig å spise, eller er det farlig å ta på det, også? I barnehagen vår har de det som ser og føles ut som god, gammeldags plastelina. Vi har vært på leting etter det samme til å ha hjemme, for synes Playdoh (eller hva enn) blir så smulete og ekkel og vanskelig å jobbe med. Men vil jo ikke bruke plastelina hvis det er fare for liv og helse Ja, hvis noen kjenner et bedre alternativ, del så gjerne!! Anonymous poster hash: 7a611...e45
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 På hvilken måte er plastelina giftig? Er det "bare" giftig å spise, eller er det farlig å ta på det, også? I barnehagen vår har de det som ser og føles ut som god, gammeldags plastelina. Vi har vært på leting etter det samme til å ha hjemme, for synes Playdoh (eller hva enn) blir så smulete og ekkel og vanskelig å jobbe med. Men vil jo ikke bruke plastelina hvis det er fare for liv og helse Ja, hvis noen kjenner et bedre alternativ, del så gjerne!! Anonymous poster hash: 7a611...e45 Lag selv,det har vi gjort mye i barnehagen. Den blir veldig myk og fin og jobbe med Anonymous poster hash: 6ff4f...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå