Gå til innhold

Babyshop Ryen? Erfaringer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde en annen tråd, men var ikke så nøyaktig der.

Det jeg vil vite er om noen har vært på Babyshop Ryen og vet om det er en stor butikk mer bra utvalg?

Jeg har vært på den på Bryn (skuff!) og den på Ski (WOW!), og fordi jeg bor på Lambertseter uten bil (og med bekkenløsning) kunne jeg tenke meg å dra til den på Ryen, men ikke hvis den er like kjip som jeg opplevde den på Bryn.

Noen som har vært på Babyshop Bryn og kan fortelle meg om den er stor og har godt utvalg? Gjerne sammenlignet med den på Ski Storsenter (om dere har vært der også) :)

Takk!

Anonymous poster hash: 13b07...bf2
Skrevet

bump?

Skrevet

Spørs vel litt hva du er ute etter. Jeg har dratt dit når jeg har vært på utkikk etter feks vinterdresser og andre litt dyre ting på salg. Det blir ikke så fort utplukket på Ryen. Kjøpt masse ull og fått gode priser på dyre dresser (50-70% på reima, ticket osv).

Den er iallefall mye større enn den i ullevålsveien, Bryn har jeg ikke vært.

Skrevet

Den i Ryen er ganske lik den i Ski

Anonymous poster hash: 2817b...ad8
Skrevet

Den i Bryn er ganske liten da...

Skrevet

Jeg svarte i den andre tråden at jeg tror Ryen har flyttet til Brynsenteret. Det er i hvert fall det jeg har fått inntrykk av. Sist jeg var på Ryen, rett før Bryn åpnet, var det i hvert fall veldig tomt der. Hadde ringt og sjekket.

Ellers var (er?) Ryen en fin butikk med hyggelige ansatte.

Skrevet

Jeg svarte i den andre tråden at jeg tror Ryen har flyttet til Brynsenteret. Det er i hvert fall det jeg har fått inntrykk av. Sist jeg var på Ryen, rett før Bryn åpnet, var det i hvert fall veldig tomt der. Hadde ringt og sjekket.

Ellers var (er?) Ryen en fin butikk med hyggelige ansatte.

Neida, det er begge stedene :) http://www.babyshop.no/butikker#/

HI

Skrevet

Den i Ryen er ganske lik den i Ski

Det høres lovende ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...