Gå til innhold

Smerter i eggstokkene, livmor....

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal... Strekksmerter, stikninger, akutte stikksmerter og så videre.. Trodde jeg hadde el nå, to uker siden prevensjonsslutt, hadde mens/blødning da jeg tok ut spiral..

Kan ikke huske å ha hatt dette før...? Iallfall ikke så intenst :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144163634-smerter-i-eggstokkene-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lignende smerter etter at jeg sluttet på p-pilla.. Var på utredning hos både lege og gynekolog, men fant ingenting som kunne forårsake smertene, så vi måtte se det an.. Etter ca en mnd stabiliserte smertene seg, og nå har jeg kun litt sånne smerter ved EL...

Men hvis det ikke gir seg så ville jeg gått til legen og eventuelt gynekolog for å sjekke at det faktisk ikke er noe med eggstokkene eller at det er noen cyster som ligger og plager..

Lykke til :)

Det føles ikke som Cyster, deg har jeg hatt, mer som om de prøver å flytte seg rundt, komme ut, presser... Merksnodig.. Men uansett, strekk/stikkinger kan jo være el... Kraftigere enn før, jeg hadde spiral, ikke piller..

Annonse

Er nedenfor tarmene, har vært å tissa 3 ganger idag og jeg pleier å tisse kanskje tre ganger på en HEL dag, Dvs, om morran, ettermiddagen og før jeg legger meg. Stikker i puppene.... Merkelig.. Hvor tidlig kan jeg teste da? Jeg har jo null peiling på syklus etter spiral ble tatt ble tatt ut..

Har du ikke hatt bortfallsblødning etter uttak? pleier å komme et par dager etter den er fjernet, men kansje den kommer senere hos deg og at det er det du kjenner det jobbes med?

Du kan også ha blitt gravid med en gang du fjernet den, syklusen skal ikke bli ødelagt selv om man tar ut spiralen. Tenk over når du hadde siste blødning sist, om du har hatt det under bruk av spiralen.

Kansje el var i de dager du fjernet den og at det er graviditet du merker.

Ta deg en test, og ikke glem å oppdatere ;)

Masse lykke til :)

Jeg hadde bortfallsblødning ca 2 dager etter fjerner, som holdt på i 8-10 dager... Men jeg hadde mens 2/3 ganger i året med spiral... Tok ut spiralen for 2 uker siden...

Kan man ha el samtidig som bortfallsblødning? Jeg er helt "grønn" på det her. Ble gravid med P plaster de to forrige gangene. Så første gang jeg "prøver" nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...