Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Husker da det først var populært med extensions, kostet det rundt 7-10.000 å få satt på et helt hode... Nå har det jo kommet mange andre alternativer, med teip og sying osv..Men hva er prisen nå, for å sette på et helt hode med extensions? Da tenker jeg på den typen man smelter (?) fast i eget hår.. Kreatin? Har hørt av venninner at det kan gjøre vondt.. Jeg trenger minst dobbelt opp med hår, da jeg har TYKT hår. Håret er skulderlangt nå, og vil ha det ned til puppene ca, vil det bli ubehagelig i og med at jeg trenger såpass mye? Hvor mye sliter det egentlig?Jeg har alltid hatt langt fint hår som de fleste misunner, men jeg var dum og klippet meg en gang spontant.. Med en gang håret når litt lengre enn til skuldrene, klipper jeg det på nytt, fordi håret blir så kjedelig. Verken kort eller langt liksom, og jeg sliter med å spare..Men jeg føler meg så lite feminin med "kort" hår. Det er for kort til å ha hestehale, og jeg liker ikke å ha det løst, så føler meg stygg uansett.. =(Jeg HATER clips, fordi de syns jo så godt, i tillegg til at jeg ikke kan ha håret oppsatt med clips, pga alle festene. Det gjør både vondt og er veldig merkbart.. (Jeg fjerner 50% av festene på clipsene, og syr deler av håret sammen for å slippe så mye fester, men det er likevel for mange, for jeg trenger 3 fulle sett med clips for at det skal holde.. )Uansett.. Alt av tips mottas med takk. Håret mitt er allerede helt ødelagt av bleking (er nå brun, men gikk fra svart, så måtte noen runder med bleking til for å få det lysere og farge over igjen), og det er tyggishår.. Anonymous poster hash: 445f7...1ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Følger bare fordi jeg lurer. Gjorde nettopp dette i USA, mitt hår er likt ditt, tjukt og halvlangt. ( Er festet med teip og ca 70 punkter. Jeg er veldig fornøyd, men det er MYE hår altså vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alt Jeg betalte 8 lapper i USA, regner med det er en del dyrere her. Anonymous poster hash: c8d4b...ea7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Følger bare fordi jeg lurer. Gjorde nettopp dette i USA, mitt hår er likt ditt, tjukt og halvlangt. ( Er festet med teip og ca 70 punkter. Jeg er veldig fornøyd, men det er MYE hår altså vet ikke helt hva jeg skal gjøre med alt Jeg betalte 8 lapper i USA, regner med det er en del dyrere her. Anonymous poster hash: c8d4b...ea7 oi 8000?? Ja teip er jo det "nye" , så forstår at det er dyrt, men har skjønt at kratinfestene ikke er så dyrt lengre, da de fleste har begynt å bruke teip eller påsying.. Er også redd for at jeg ikke kan ha håret oppsatt hvis jeg får kreatinfester, for de syns så godt? Ser jo inne på luxushair.no, så selger de kreatin-hår til 269,- for 25 fester... Har lest andre steder at "100-150 fester bør holde til et fullt hår". Men da tenker jeg at jeg trenger ca 300 fester.... Det blir jo rundt 2000 kr.. Ikke så ille. Men hva koster det evt å ta med seg festene til en frisør som kan jobben med å sette de på? Anonymous poster hash: 445f7...1ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Dette lurer jeg også på jeg ønsker meg tykkere å lengre hår Anonymous poster hash: ec298...d42
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg har full extensions gjort hos frisør. kostet 5000kr og er med teip.... koseter 300kr hver gang jeg må ta det av eller på Anonymous poster hash: 7fcb9...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå