Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Del Skrevet 21. august 2014 Dere som gir flaske, hvilket merke har dere valgt på morsmelkerstatningen? og om dere har prøvd flere, hvilket merke likte den lille best? Vi har så langt kun brukt nan (jeg har ikke nok melk i brystene og blitt anbefalt mme av helsestasjonen), men syns hun får så mye utslett og magesmerter av denne. Når jeg ammer henne, får hun ikke på langt nær sånne smerter i magen. Vi vurderer nå å prøve hipp, kanskje det kan hjelpe å bytte merke? Andres erfaring? Takk! Anonymous poster hash: edf52...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iiik87 Skrevet 21. august 2014 #2 Del Skrevet 21. august 2014 Smakmessig likte lillingen min begge typan men nan gav mye mageondt så hær brukes hipp med suksess:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmama Skrevet 21. august 2014 #3 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har lest mye om dette på internett tidligere, i en periode hvor småen vår slet veldig med magen, og det jeg lærte var at det er veldig individuelt hvilken MME som fungerer best. Noen foretrekker Hipp, noen Nan, noen Collett etc. Vi begynte med NAN HA, gikk over til Hipp og til slutt til vanlig NAN - den syntes vi fungerte best for vår lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Del Skrevet 24. august 2014 Vår får nan med litt malt innimellom. Prøvde hipp også, men det virket som om hun aldri ble ordentlig mett og ville ha mat oftere. Følte hun var sulten hele tiden Anonymous poster hash: 900ae...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprelline Skrevet 24. august 2014 #5 Del Skrevet 24. august 2014 Gode erfaringer med nan her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirvill Skrevet 25. august 2014 #6 Del Skrevet 25. august 2014 Med førstemann gikk vi over fra NAN til Collett, og med nr to fra NAN til Hipp. Begge fikk svovel-fiser og vondt av NAN. Men må gi malt i flaskene med Hipp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #7 Del Skrevet 25. august 2014 Vi har gått over til Hipp nå og det har funket så utrolig mye bedre. Mindre magevondt og promping og generelt gladere unge Hvorfor gir dere malt i melken...? Hi Anonymous poster hash: edf52...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirvill Skrevet 25. august 2014 #8 Del Skrevet 25. august 2014 Malt i melken for at baby unngår treg mage og får avføring. MME gir ofte litt bæsje-problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå