Gå til innhold

Savannah skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer Jonathan eller Johannes best hvis det er en gutt? og Passer Madeleine eller Mathilda best hvis jente?

Anonymous poster hash: 76443...2e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Johannes og Madelein klinger best sammen med Savannah.

Skrevet

Johannes og Savannah passer like godt sammen som Arnulf og Michelle - altså ikke i det hele tatt.

Madeleine eller Mathilda blir hipp som happ.

Anonymous poster hash: af6d6...565
Skrevet

Jonathan av guttenavnene. Begge jentenavnene passer, men jeg synes Mathilda er finest :)

Skrevet

Jeg synes ingen av navnene du nevner passer til savannah i det hele tatt. Men jeg synes Johannes og Mathilda er finest.

Anonymous poster hash: 19dd5...98e

Skrevet

Johannes er penere enn Jonathan,men synes Jonathan passer til Savannah :). Liker Madeleine veldig godt, Liker Mathilde,men ikke Mathilda

Skrevet

Jonathan og Madelein, for meg var det helt klart. De to andre navnene ble rare sammen når en sa dem etter hverandre.

Skrevet

Takk for mange svar :)  Johannes er jo brukt over hele verden,er et kristen navn,men liker Jonathan bedre. faren som ønsket Johannes og han er fra Egypt

Skrevet (endret)

Jonathan og Madeleine :)

Endret av *Dubsgirl*
Skrevet

Synes Johannes er mye finere enn Jonathan, men føler kanskje Jonathan passer best med Savannah ja. Mathilda er desidert finest av jentenavnene. 

Anonymous poster hash: b4cdc...ac3
Skrevet

Johannes er mye finere enn Jonathan, men passer ikke til amerikanske Savannah. Johannes er heller ikke brukt i engelskspråklige land, men det er derimot Jonathan. Mathilda er finest av jentenavnene, men begge passer helt greit.

Skrevet

Takk for svar. blir Madeleine  eller Jonathan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...