Gå til innhold

Hvordan er gravid magen rundt 12 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 12 uker, de siste dagene har magen begynt å ese ut noe helt enormt, spesielt etter lunsj og utover dagen. Er helt vanvittig i forhold til første gang, da fikk jeg ikke noen synlig gravid mage før rundt uke 18- 20.... Føler jeg ser mega gravid ut enda jeg bare er 12- 13 uker....

Skrevet

Min mage sa "poff" da jeg var halveis inn i uke 12. Har sikkert noe med at det ikke er lenge siden forrige graviditet, og i tillegg så skal jeg ha tvillinger og har nok enorme mengder hormoner i sving :-)

Skrevet

Jeg har en, men følte min og sa litt poff de siste dagene. Som om den spratt ut.... Ei på jobben kommenterte det i dag... Hun vet ikke at jeg er gravid, trodde jeg da....

Skrevet

Jeg føler det samme. Jeg har lagt på meg en del før svangerskapet,men har blitt større å lagt på meg rundt 5 kg. Med første mann så syns jeg ikke magen syntes før 4 mnd.

Skrevet

Til 13 uker var eg som normal. Gjekk på do på morgonen og da var borte alt jeg tenkte var "magen".
Rundt 14 uker var det der og ikke gjekk etter do. 
Da jeg trener, er det litt mindre men om kvelden før sengetid er det virkelig en "mage" :D
Er 15+3 i dag.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja lord, kom tidlig nå med nr. 2! Men har slitt ekstreemt med treg mage, det slapp jeg unna sist..

Skrevet

Magen kom tidlig å jeg hadde tydelig mage i uke 12. Livmoren var også så stor å lå så høyt oppe at legen sendte meg til ul i uke 13. Hun sa det ikke var mulig at jeg bare var 13 uker på vei. Hun trodde at jeg enten var mye lenger på vei eller at det var noe galt og at det ikke var livmoren hun kjente allikevel. Heldigvis så var alt bra og jeg var 13 uker på vei med en baby. Jeg var bare rett og slett mye større enn det som var vanlig.

Anonymous poster hash: a982f...382

• 2 uker senere...
Skrevet

Min kom liksom litt brått i uke 12. Dette er barn nr.2

Skrevet

Her å magen kom i uke 11-12 barn nr 2. Håper det ikke går så fort resten av tiden, da blir jeg enorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...