Gå til innhold

Hvordan vet man når man har el?

Anbefalte innlegg

Har nettopp sluttet på prevensjon, hadde spiral. Har hatt mensen, lenger enn vanlig, men det er fordi jeg sluttet med spiral.

Må man kjøpe sånn test eller kan man finne ut andre måter?

Takk for hjelp..

Anonymous poster hash: 017d0...72c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144163415-hvordan-vet-man-n%C3%A5r-man-har-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så spennende.. Du kan både kjøpe EL tester og måle temp.. Men er du helt i startfasen anbefaler jeg å få kontroll på syklusen og bare ta det med ro og prøve og ha jevnlig sex den første perioden..

Jeg har vertfall bestemt meg for å ikke stresse med masse testing i starten, men jeg merker også når jeg har EL, da jeg får sterke smerter/ubehag nederst i magen, samtidig som jeg får EL slim.. Jeg gidder heller ikke den testingen da vi jevnlig har sex hver dag/annen hver dag :) Da skal det kunne klaffe foruten tester :)

Lykke til :)

For min del er det svake mensmurringer i magen og el-slim som sikkert tegn. Varer ca 2-3 dager. El-slim er helt blankt, seigt og kommer i større mengder enn vanlig utflod ;) (ja, æsj... men sånn er det :P ) Her må jeg stole kun på det da syklusene er på 30-75 dager (!!) Greide likevel å bli gravid på første forsøk forrige gang, så satser på samme taktikk denne gangen. Bli kjent med kroppen din ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...