Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Så et innlegg om cameltoe på siden her, og jeg må bare få spørre: Hva er problemet, egentlig? Det at man kan skimte konturene av kjønnsleppene gjennom klærne er tydeligvis noe av det styggeste og pinligste som finnes når det gjelder kvinner. Hvorfor det?? Alle kvinner har kjønnslepper. Er det liksom en skammelig hemmelighet? Ingen reagerer på at menns utstyr er på utstilling, og det er de i så og si alle slags klær. Buksene skal være rimelig posete for at man ikke skal se noe i det området der, og i de fleste bukser er det fint mulig å se hvilken vei snoppen ligger inne i boxeren. I de litt trangere buksene, som mange unge menn går med nå, ser man jo tydelig ballene på hver side av bukseskrittet (ser forresten veldig vondt ut!). Mannlige skøyteløpere går i drakter som overlater null til fantasien, og mannlige svømmere tar den enda et hakk lenger. Senest i går var Lavrans Solli smurt utover avisen i en badebukse så minimal at det var så vidt han hadde fått klemt utstyret nedi (han er visst kjent for å bruke badebukser i barnestørrelse, uvisst av hvilken grunn. Bra ser det ikke ut!) Saken er at det tydeligvis er helt greit å ha pikk og baller fremme til allmenn beskuelse, kun dekket av et flortynt lag stoff, mens det når det gjelder kjønnslepper er skandale. Fatter det ikke. (Ifølge min svoger kalles det forresten den mannlige cameltoen "whales knuckle": Google det den som måtte være interessert.) Anonymous poster hash: 76770...5f3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 All vising av kjønn igjennom alt for stramme klær er jo tragisk. Sånn er det jo bare. Ikke noe å hisse seg opp over det da. Anonymous poster hash: 364d5...7e0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Så et innlegg om cameltoe på siden her, og jeg må bare få spørre: Hva er problemet, egentlig? Det at man kan skimte konturene av kjønnsleppene gjennom klærne er tydeligvis noe av det styggeste og pinligste som finnes når det gjelder kvinner. Hvorfor det?? Alle kvinner har kjønnslepper. Er det liksom en skammelig hemmelighet? Ingen reagerer på at menns utstyr er på utstilling, og det er de i så og si alle slags klær. Buksene skal være rimelig posete for at man ikke skal se noe i det området der, og i de fleste bukser er det fint mulig å se hvilken vei snoppen ligger inne i boxeren. I de litt trangere buksene, som mange unge menn går med nå, ser man jo tydelig ballene på hver side av bukseskrittet (ser forresten veldig vondt ut!). Mannlige skøyteløpere går i drakter som overlater null til fantasien, og mannlige svømmere tar den enda et hakk lenger. Senest i går var Lavrans Solli smurt utover avisen i en badebukse så minimal at det var så vidt han hadde fått klemt utstyret nedi (han er visst kjent for å bruke badebukser i barnestørrelse, uvisst av hvilken grunn. Bra ser det ikke ut!) Saken er at det tydeligvis er helt greit å ha pikk og baller fremme til allmenn beskuelse, kun dekket av et flortynt lag stoff, mens det når det gjelder kjønnslepper er skandale. Fatter det ikke. (Ifølge min svoger kalles det forresten den mannlige cameltoen "whales knuckle": Google det den som måtte være interessert.) Anonymous poster hash: 76770...5f3 Hvorfor ha klær på i det hele tatt hvis man skal vise alt man har likevel? Jeg er uenig med deg ang menn. De aller fleste menn har ikke utstyret på utstilling slik at man kan se hvilken vei snoppen ligger. Mannfolk har kjønnsorganene på utsiden, og eneste måten å skjule dette helt på er ved å teipe utstyret ned. Det er særdeles lite praktisk. Vi kvinner har ikke utenpåliggende kjønnsorgan og har derfor muligheten til å ikke vise fram kjønnet vårt. De som vil vise dette fram, vær så god. Jeg personlig synes at kjønnet mitt er en privatsak, samtidig som jeg ikke ønsker å se andres kjønn andre steder en i offentlige dusjer. Anonymous poster hash: 77d4c...463
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Enig med deg Anonymous poster hash: 68d2e...78a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Egentlige store problemet med cameltoe er at det vitner om alt for trange klær, på en dame som tror hun er slankere enn det hun er. Anonymous poster hash: b6aec...4d2
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 All vising av kjønn igjennom alt for stramme klær er jo tragisk. Sånn er det jo bare. Ikke noe å hisse seg opp over det da. Anonymous poster hash: 364d5...7e0 Poenget er: Det er ikke dødsflaut for en mann at man kan se konturene av pikken hans gjennom klærne. Om man synes det er pent eller ikke er så sin sak, men det er ikke skam forbundet med det. Det er det for kvinner. Få ting som er så latterlig som en kvinne som "avsløres" med cameltoe. Anonymous poster hash: 76770...5f3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 All vising av kjønn igjennom alt for stramme klær er jo tragisk. Sånn er det jo bare. Ikke noe å hisse seg opp over det da. Anonymous poster hash: 364d5...7e0 Poenget er: Det er ikke dødsflaut for en mann at man kan se konturene av pikken hans gjennom klærne. Om man synes det er pent eller ikke er så sin sak, men det er ikke skam forbundet med det. Det er det for kvinner. Få ting som er så latterlig som en kvinne som "avsløres" med cameltoe. Anonymous poster hash: 76770...5f3 Skam? Hva skal menn gjøre? Gå med baggybukse for å være helt sikker på at man ikke skimter konturer? Det er forskjell på å skimte konturer og å ha buksa godt dratt opp i sprekken. Vi trenger ikke å ha buksa opp i livmoren, mannfolk må kappe av utstyret for å få det 100% usynlig. Jeg ønsker ikke å se andres kjønnslepper, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 77d4c...463
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Det handler vel lite om skam rundt kjønn, men derimot manglende evne til å kle seg. Hvis buksa er så trang i linningen at du må dra den opp i midjen for å få den igjen, og med det drar den godt opp i skrævet er buksa for trang. Det ser bare ikke bra ut. De fleste tilfellene er jo å se blant overvektige og eldre damer som drar buksene opp over magen. Anonymous poster hash: b5873...6c5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Det burde ikke gjøre noe, men på grunn av at det finnes såpass mange snerpete damer som dømmer alle som ikke skjuler alt de har av former, med unntak av midjen, som løsaktige horer eller latterlige undermålere, er det enklest å ungå det. Anonymous poster hash: 2f6b2...898
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 All vising av kjønn igjennom alt for stramme klær er jo tragisk. Sånn er det jo bare. Ikke noe å hisse seg opp over det da. Anonymous poster hash: 364d5...7e0 Poenget er: Det er ikke dødsflaut for en mann at man kan se konturene av pikken hans gjennom klærne. Om man synes det er pent eller ikke er så sin sak, men det er ikke skam forbundet med det. Det er det for kvinner. Få ting som er så latterlig som en kvinne som "avsløres" med cameltoe. Anonymous poster hash: 76770...5f3 Skam? Hva skal menn gjøre? Gå med baggybukse for å være helt sikker på at man ikke skimter konturer? Det er forskjell på å skimte konturer og å ha buksa godt dratt opp i sprekken. Vi trenger ikke å ha buksa opp i livmoren, mannfolk må kappe av utstyret for å få det 100% usynlig. Jeg ønsker ikke å se andres kjønnslepper, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 77d4c...463 Men det er jo også stygt med cameltoe i bikini, etter hva jeg har forstått? Og i treningstights? Er enig i at det ikke er pent med pinetrange klær, verken på menn eller kvinner. Men løpetights er et unisexplagg. Ingen reagerer på at man ser hele utstyret til mannen, men Gud forby at man skulle se konturer av kjønnslepper. Nå er det jo også slik at det er forskjell på kvinnelige underliv. Noen har store kjønnslepper, og konturene av dem kan sees selv i vanlige bukser som ikke dras opp i skrittet. Dette handler ikke om klesstil. Det handler om at det er ok å se konturer av mannlige kjønnsorgan, men stygt og ekkelt og flaut hvis det er et kvinnelig. Anonymous poster hash: 76770...5f3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 All vising av kjønn igjennom alt for stramme klær er jo tragisk. Sånn er det jo bare. Ikke noe å hisse seg opp over det da. Anonymous poster hash: 364d5...7e0 Poenget er: Det er ikke dødsflaut for en mann at man kan se konturene av pikken hans gjennom klærne. Om man synes det er pent eller ikke er så sin sak, men det er ikke skam forbundet med det. Det er det for kvinner. Få ting som er så latterlig som en kvinne som "avsløres" med cameltoe. Anonymous poster hash: 76770...5f3 Skam? Hva skal menn gjøre? Gå med baggybukse for å være helt sikker på at man ikke skimter konturer? Det er forskjell på å skimte konturer og å ha buksa godt dratt opp i sprekken. Vi trenger ikke å ha buksa opp i livmoren, mannfolk må kappe av utstyret for å få det 100% usynlig. Jeg ønsker ikke å se andres kjønnslepper, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: 77d4c...463 Men det er jo også stygt med cameltoe i bikini, etter hva jeg har forstått? Og i treningstights? Er enig i at det ikke er pent med pinetrange klær, verken på menn eller kvinner. Men løpetights er et unisexplagg. Ingen reagerer på at man ser hele utstyret til mannen, men Gud forby at man skulle se konturer av kjønnslepper. Nå er det jo også slik at det er forskjell på kvinnelige underliv. Noen har store kjønnslepper, og konturene av dem kan sees selv i vanlige bukser som ikke dras opp i skrittet. Dette handler ikke om klesstil. Det handler om at det er ok å se konturer av mannlige kjønnsorgan, men stygt og ekkelt og flaut hvis det er et kvinnelig. Anonymous poster hash: 76770...5f3 Signerer. Jeg har store kjønnslepper, skjemmende faktisk, er flau over det. Under trening kan man da ikke ta på seg svære baggybukser for å skjule konturene, da får man ikke trent. Samme med bikini - må jeg ha skjørt over for at andre i bassenget ikke skal bli støtt av det? Anonymous poster hash: 7bdec...248
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #12 Skrevet 21. august 2014 Nei, det er ikke mulig i de fleste bukser å se hvilken vei snoppen ligger du innbiller deg ting, tydeligvis. Og cameltoe er stygt fordi man for det første vet at vedkommende som har det får masse klin utover trusa/buksa, siden det er dratt opp så langt i skrittet, og man skal ikke gå og vise frem tissen sin på den måten. Akkurat som det ikke er greit at menn går med ultratynne tights som viser alt. Anonymous poster hash: 231eb...5c2
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #13 Skrevet 21. august 2014 Har ikke lyst til å se omrisset av noen kjønnsorganer egentlig. Hverken kvinner eller menn. Sjelden man ser en manns penis utenpå buksen da. Ihvertfall ikke like tydeig son en cameltoe. Anonymous poster hash: 5add1...c59
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #14 Skrevet 21. august 2014 Nei, det er ikke mulig i de fleste bukser å se hvilken vei snoppen ligger du innbiller deg ting, tydeligvis. Og cameltoe er stygt fordi man for det første vet at vedkommende som har det får masse klin utover trusa/buksa, siden det er dratt opp så langt i skrittet, og man skal ikke gå og vise frem tissen sin på den måten. Akkurat som det ikke er greit at menn går med ultratynne tights som viser alt. Anonymous poster hash: 231eb...5c2 Der jeg jobber går alle menn i dress, og jo, under det tynne stoffet ser man faktisk mye mer enn man ofte har lyst til. Mener du på alvor at du går og tenker på at folk får klin på buksen sin? Det er i såfall veldig rart! Og man behøver ikke å "jekke" buksen opp i skrittet for at man skal kunne se omrisset av kjønnslepper på hver side av sømmen i skrittet. Synes du cameltoe er ok i bikini/treningstights? Synes du ettersittende badebukse på menn er ok, eller bør alle bade i bermudashorts? Hva med profesjonelle svømmere? Jeg er helt sikker på at hvis en kvinnelig svømmer hadde hatt spesielt store kjønnslepper, så hadde det vært masse skriverier og bilder av det på nettet. Ingen gjør det med mannlige svømmere. Anonymous poster hash: 76770...5f3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #15 Skrevet 21. august 2014 Har ikke lyst til å se omrisset av noen kjønnsorganer egentlig. Hverken kvinner eller menn. Sjelden man ser en manns penis utenpå buksen da. Ihvertfall ikke like tydeig son en cameltoe. Anonymous poster hash: 5add1...c59 Da regner jeg med at du aldri besøker svømmebasseng eller strender? Anonymous poster hash: 7bdec...248
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 Hahaha nå lo jeg godt her hva er det som ikke blir diskutert opp og i mente her på dib/bim Anonymous poster hash: f981e...36e
Fertila Skrevet 21. august 2014 #17 Skrevet 21. august 2014 Jeg er helt enig med Hi, og jeg ingen kvinnesakskvinne, men dette er faktisk litt merkelig. Spesielt når det gjelder tettsittende treningstøy og badetøy kan det være nesten umulig å skjule kjønnsleppene. Vi er skapt forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #18 Skrevet 21. august 2014 Har da ingen ting med skam, men at dama burde kle seg bedre. Syns skjønnsleppene er klærne alt for TRANGE. Anonymous poster hash: 990ec...178
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #19 Skrevet 21. august 2014 Har da ingen ting med skam, men at dama burde kle seg bedre. Syns skjønnsleppene er klærne alt for TRANGE. Anonymous poster hash: 990ec...178 Eller man har rett og slett store kjønnslepper. Og som det skrives over flere teder: Hva med bikini og treningstights? Er cameltoe greit da? Anonymous poster hash: 8254e...6c0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #20 Skrevet 21. august 2014 Har da ingen ting med skam, men at dama burde kle seg bedre. Syns skjønnsleppene er klærne alt for TRANGE. Anonymous poster hash: 990ec...178 Hvem bestemmer det hvis de er behaglige å ha på? Anonymous poster hash: 2f6b2...898
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #21 Skrevet 21. august 2014 Man får ikke automatisk cameltoe om man har store kjønnslepper, da vet dere ikke hva en cameltoe er. Man får cameltoe om man drar plagget opp og inn mellom kjønnsleppene slik at man ser både sprekk og lepper. Jeg har også store kjønnslepper, men tar konsekvensen av det med å være påpasselig hvordan jeg kler meg. Jeg kan ikke bruke annet en sorte og mønstrede bikiniunderdeler. Om de er ensfargede eller lyse føler jeg meg skikkelig naken da kjønnet er synlig. Jeg drar ikke buksene opp i skrittet, men har dem på hoftene. Stramme bukser kjøper jeg ikke for stramme slik at alt skvises. Om man har store kjønnslepper og lett for å få cameltoe kan man bruke shape-truser. De er stivere i stoffet og gjør at man unngår cameltoe. Shapestrømpebukser (tynne nylon) under bukser kan også hjelpe godt på. Anonymous poster hash: 77d4c...463
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #22 Skrevet 21. august 2014 Har da ingen ting med skam, men at dama burde kle seg bedre. Syns skjønnsleppene er klærne alt for TRANGE. Anonymous poster hash: 990ec...178 Hvem bestemmer det hvis de er behaglige å ha på? Anonymous poster hash: 2f6b2...898 Hvem skal bestemme om man må se andres underliv på offentlige steder? Kle på deg slik at folk slipper å vite hvordan underlivet ditt ser ut. Anonymous poster hash: 77d4c...463
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #23 Skrevet 21. august 2014 Har da ingen ting med skam, men at dama burde kle seg bedre. Syns skjønnsleppene er klærne alt for TRANGE. Anonymous poster hash: 990ec...178 Hvem bestemmer det hvis de er behaglige å ha på? Anonymous poster hash: 2f6b2...898 Hvem skal bestemme om man må se andres underliv på offentlige steder? Kle på deg slik at folk slipper å vite hvordan underlivet ditt ser ut. Anonymous poster hash: 77d4c...463 At man må være tildekket reguleres av Straffeloven § 201. "Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a) på offentlig sted, i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år." Høyesterett har avgjort at å gå naken faller inn under begrepet "uanstendig atferd". Jeg har ikke hørt noen påstå at cameltoe faller inn under denne loven. Anonymous poster hash: 2f6b2...898
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #24 Skrevet 21. august 2014 Har da ingen ting med skam, men at dama burde kle seg bedre. Syns skjønnsleppene er klærne alt for TRANGE. Anonymous poster hash: 990ec...178 Hvem bestemmer det hvis de er behaglige å ha på? Anonymous poster hash: 2f6b2...898 Hvem skal bestemme om man må se andres underliv på offentlige steder? Kle på deg slik at folk slipper å vite hvordan underlivet ditt ser ut. Anonymous poster hash: 77d4c...463 At man må være tildekket reguleres av Straffeloven § 201. "Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a) på offentlig sted, i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år." Høyesterett har avgjort at å gå naken faller inn under begrepet "uanstendig atferd". Jeg har ikke hørt noen påstå at cameltoe faller inn under denne loven. Anonymous poster hash: 2f6b2...898 Hvor har jeg skrevet at det er straffbart? Jeg kan ikke fatte og begripe at noen ønsker å ha kjønnet sitt på utstilling og i tillegg gjøre mange ukomfortable når de må se kjønnet til andre? Og nei, det er ikke så lett å la være å se når det er så tydelig. Anonymous poster hash: 77d4c...463
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #25 Skrevet 21. august 2014 Du reagerer jo også på når menn går i trangt undertøy, så hvorfor er det da "ikke noe problem" at kvinner gjør det?Jeg går med mange trange bukser, men ingen som graver seg inn mellom kjønnsleppene, det skal mye til!Det er stygt og noe man bør la være å gjøre, men for all del, du er fri til å gå rundt med cameltoe om det er viktig for deg Anonymous poster hash: 0baeb...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå