Gå til innhold

Dere som tar med laptop frem og tilbake til jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bærer dere den i? Synes det ser så teit ut uansett hvordan jeg gjør det :P

Anonymous poster hash: 40380...aaf

Fortsetter under...

Skrevet

PC sekk. Med kabler og litt papirarbeid blir den tung. Orker ikke veske.

Anonymous poster hash: dbc8d...714

Skrevet

Jeg veksler litt mellom sekk og stor veske. Kommer an på hva jeg skal ha med i tillegg av lader, skrivesaker, mat osv.

Skrevet

Har en polstret pc-ryggsekk som jeg fikk på jobb. Ser ut som en helt vanlig sekk, men er praktisk "innredet".

Anonymous poster hash: e08a0...72d
Skrevet

En fin, vanlig veske med akkurat plass til en pc og annet jeg trenger i løpet av dagen. Har ekstra lader hjemme, så trenger ikke å drasse med det. 

Skrevet

Har kjøpt liten pc, så jeg putter den bare i veska. 

Anonymous poster hash: 70c0a...6fe

Annonse

Skrevet

Jeg har stor og tung pc, så vanlig veske går ikke... Sekk synes jeg ser så klumpete ut, og pc-vesker ser så stramme ut... Men det er kanskje ikke andre alternativer når jeg må ha så stor pc (pga jobben jeg gjør).

Dere som har pc-veske - har dere den på tvers over skulderen, eller bare på en skulder, eller i hånden?

Beklager dumme spm, men jeg synes virkelig at jeg ser teit ut uansett hva jeg gjør... :)

Skrevet

Jeg har stor og tung pc, så vanlig veske går ikke... Sekk synes jeg ser så klumpete ut, og pc-vesker ser så stramme ut... Men det er kanskje ikke andre alternativer når jeg må ha så stor pc (pga jobben jeg gjør).

Dere som har pc-veske - har dere den på tvers over skulderen, eller bare på en skulder, eller i hånden?

Beklager dumme spm, men jeg synes virkelig at jeg ser teit ut uansett hva jeg gjør... :)

Det er jo utrolig lenge siden man måtte ha stor pc pga jobben du gjør, med mindre du slår noen med den :P Forhandle med arbeidsgiveren din om mindre pc. De må bare betale mer for å få nok kapasitet i en liten maskin. 

Skrevet

Det er jo utrolig lenge siden man måtte ha stor pc pga jobben du gjør, med mindre du slår noen med den :P Forhandle med arbeidsgiveren din om mindre pc. De må bare betale mer for å få nok kapasitet i en liten maskin. 

Helt enig. Få deg mindre pc!! Jeg har behov for stor skjerm, og har docking til liten pc med ekstern skjerm både hjemme og på jobb. Syns det er nok å drasse på 13 tommeren min jeg...

Skrevet

PC-sekk. De er gjerne laget til den enkelte PC eller PC serie og innredet for denne.

Anonymous poster hash: a75c6...95d
Skrevet

Pc-sekk, som jobben kjøpte. orker ikke å bære den i veska, det blir alt for tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...