Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke planlagt. Jeg tok ut spiralen i fjor sommer grunnet problemer i underlivet og fordi vi tenkte på en til. Men mannen min ville ikke ha flere så vi har brukt annen prevensjon. Bortsett fra en gang i sommer... vips nr. 3 på vei. Vi beholder den altså, han var ikke vrang på det når det først hadde skjedd:-) vi har 3 barn nå, hvorav den eldste er min manns fra et tidligere forhold. Barna er 13, 7 og 4.

Fant ut at nr tre var på vei i går. Tok ut hormonspiralen i juli Pga. Mye ubehag og kløe. Ville prøve kobberspiral, men måtte vente på svar på bakterieprøver. Mannen skulle være flink og bruke kondom, men har slurvet litt... Da ny spiral skulle inn i går, så vi en liten klump med bankende hjerte. Regnet meg fram til at den lille ble til rett etter at spiralen var tatt ut...Ikke hatt symptomer, og ble ganske overrasket! Det kom noen tårer - sjokk og glede

Anonymous poster hash: ca02b...7b6

Annonse

Har akkurat funnet ut jeg er gravid med nummer 3 og det er ganske skummelt men morsomt! Kan vel i grunnen kalles planlagt når vi bevisst hadde ubeskyttet sex under eggeløsning men var litt sånn... tør vi det? vi tar det som det kommer opplegg...

Barna vi har fra før er 3 år og yngste blir to år i oktober, altså 18mnd mellom 1 og 2 mens det blir 2,5 år mellom 2 og 3...

Blir gøy dette! Må bare innse at dette faktisk skjer :)

Endret av skiberta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...