Gå til innhold

Er det noen som går rundt med tungepiercing lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok tungepiercing da jeg var 15, og fikk betennelse i den 10 år senere. Har gått noen år uten nå, men jeg vurderer å ta en ny! Bryr meg svært lite om det stemples som harry, jeg syns det er pent og dessuten er den lite synlig.

Fortsetter under...

Skrevet

Har min fortsatt, og har tenkt til å fortsette med det. Føles rart uten, dessuten liker mannen min at den er der ;)

Skrevet

Tok min i 2000 å har den enda :P så vant til at den er der så får meg ikke til å ta den ut :P

Anonymous poster hash: b0c96...8b8

Skrevet

Oh lord, nei!!

Da vil jeg heller ikle meg joggedress med lillehammer 94-motiv, slippers med sokker i og svettebånd på hodet. Det ville vært mindre harry.

Hadde jeg møtt en person med tungepiercing som jeg liksom skulle tatt seriøst i jobbsammenheng så hadde jeg begynt å leite etter skjult kamera. Seriøs jobb og tunge/ansiktspiercing går liksom ikke helt hånd i hånd.

Anonymous poster hash: 2a7a0...e7b

Skrevet

Bare jeg som har slitt ned fortennene pga av piercing i tunga? Tok de ut for flere år siden, men de var ikke snille med tennene altså.

Skrevet

Tok tungepiercing i 95 då eg var 19- og tok den ut då alle andre begynte å få, 3-4 år etter.

Anonymous poster hash: cc3d8...5fb

Annonse

Skrevet

Har min enda. Rart med det, da jeg tok den var det jo fordi det var så stilig, kult etc. Nå er den en del av meg og jeg klarer meg ikke uten den. Kjenner ikke at den er der, men kjenner det godt dersom jeg tar den ut.

Tok den da jeg var 14 og er nå 27 :) ikke mange som vet at jeg har den da. Fordi den vises ikke selv om jeg snakker.

Skrevet

Tok min for 10 år siden og har den enda. Aldri møtt en sjel som har hatt noe imot den (og hvorfor sku nå jeg bry meg om andre ikke liker tungepiercingen min?) og samboeren min elsker den;-) Hva andre har skal nå egentlig folk drite i ;-) Pass på dere selv først. Det er nok mye jeg synes er stygt og "harry" som kansje ikke dere synest;-)

Anonymous poster hash: b077f...037

Skrevet

Blir flau over å tenke på hvordan noen snakker om tungepiercing.. At den skal være til nytelse seksuelt. Det stemmer overhodet ikke for min del.

Jeg har hatt mannlige og kvinnelige sexpartnere med tungepiercing, og selve piercingen hadde ingenting med kvaliteten på sexen å gjøre. Noen her er litt høye på seg selv :)

Anonymous poster hash: c2e90...b2d
Skrevet

Har min av gammel vane. Samboeren liker den og den er en del av meg. Den blir.

Skrevet

Jeg tok den ene da jeg var 13, den andre da jeg var 19. Etter at de måtte ut under en operasjoen grodde den ene igjen. Den siste tok jeg ut i fjor da jeg var 27, for å få bli blodgiver.

Anonymous poster hash: d1019...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...