Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå må jeg nesten melde meg inn her altså :)

IKM er søndag eller mandag så prøver å teste til helgen. Veldig spent! Dette blir nr 2, så kjenner veldig godt igjen den følelsen jeg hadde da vi prøvde på nr 1.

Men dere, et spørsmål:

Har ikke opplevd noen store symptomer, men i går fikk jeg plutselig følelsen av litt bystspreng... Jeg ammet nr 1 i 10 mnd, og det er et år siden jeg sluttet å amme henne. I går klemte jeg faktisk ut et par dråper "råmelk", noe jeg ikke har gjort på sikkert 8-10 mnd.... Har noen opplevd det samme?

Har hatt menssmerter i mange dager selv, og har et alvorlig utbrudd av kviser. Pleier ikke å være såå ille. Men det spørs vel om jeg ikke bare lurer meg selv denne gangen også. Tar den siste strimmelen i mårra, da er jeg 11 dpo og det burde vises hvis det er noe.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Har hatt menssmerter i mange dager selv, og har et alvorlig utbrudd av kviser. Pleier ikke å være såå ille. Men det spørs vel om jeg ikke bare lurer meg selv denne gangen også. Tar den siste strimmelen i mårra, da er jeg 11 dpo og det burde vises hvis det er noe.

Spent på om du har testet i dag :)

Krumelur: Når forventer mensen da? Jeg skal teste i morgentidlig, får 5 strimmeltester i posten. Aldri testa med den typen før. Bare CB digitat, første gang med plusstegnet, andre gang gravid/ikke gravid - etter at mensen skulle ha kommet. Men nå har jeg ikke styr på hverken første dag i siste mens eller eggløsninga. Bare sånn +- 3 dager da.

Spent på om du har testet i dag :)

Jaaaa, vi er alle spente!

Annonse

Hei, testet igjen i dag, men usikker på testen. Det var jo en slags strek der, men om det betyr positiv er vanskelig å si. Må nok vente til i morgen og teste en gang til. Jeg kan evt legge ut bilde her da, om det er noen som er vant med strimmeltesting?!

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hei, testet igjen i dag, men usikker på testen. Det var jo en slags strek der, men om det betyr positiv er vanskelig å si. Må nok vente til i morgen og teste en gang til. Jeg kan evt legge ut bilde her da, om det er noen som er vant med strimmeltesting?!

Var det farge på streken ? :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Det ble så stille fra deg ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...