Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #26 Skrevet 21. august 2014 Har du snakket med han? Nei, er enda så i tvil om jeg vi vite den eventuelle alternative sannheten... Bah! Men samtidig så er jeg så nysgjerrig som det er mulig å bli. Han er en flott mann og far på alle måter, vil jeg bare la det gå hus forbi eller skal jeg rote det til? Skaden har jo allerede skjedd. Men det som gnager mest er om han ikke sier noe pga han skammer seg og han egentlig er en ren homofil, jeg vil bare at han skal være lykkelig uansett hvilken vei han heller imot. Hva ville dere damer følt og gjort hvis dere visste at mannen var utro med andre menn? HI Anonymous poster hash: 3fba3...c2c
neemii Skrevet 21. august 2014 #27 Skrevet 21. august 2014 Skjønner det. Trur jeg ville spurt jeg om han liker gutter også, mtp det homostedet han var på. Si at det ikke er noe galt i det, men at du bare lurer, i og med han var der liksom.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #28 Skrevet 21. august 2014 Kan du kjøpe en film dere skal se sammen en kveld? Type homotema med lykkelig slutt? Se reaksjonen hans under filmen, kom med kommentarer for å få han på gli til å starte en samtale. Anonymous poster hash: 68c0e...80d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #29 Skrevet 21. august 2014 Du bør ta en prat med han så fort som mulig. Tenker på deg! Anonymous poster hash: 5862c...18a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #30 Skrevet 21. august 2014 Jeg har ei heterofil venninne som bare har lesbiske venninner. Hun henger på utested for homofile, spiller på et håndball lag for lesber, går ut på homoutesteder ol. Hun er hetero og har mann. Det bare er sånn. Hun kan fint reise på ferie til lesbos med en lesbisk venninne uten at hun og mannen tenker over at det er rart... Bare då det er nevnt liksom... Det at han ikke skjuler noe av dette får meg til å tro at han er hetero. Hadde han vært i skapet hadde han skjult ting bedre... Han er hetero og det faller han ikke inn at noe annet er tenkelig, med mindre han prøver å fortelle deg noe da Anonymous poster hash: da2c0...167
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #31 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor reiste han på ferie helt alene? Du kan jo google litt om han nye kompisen, sjekke han litt på Facebook. Hvem var de andre i senga? Kompiser han reiste med eller "tilfeldige?" Du bør jo sjekke deg for kjønnssykdommer og diverse. Anonymous poster hash: 68c0e...80d Han reiste fordi han hadde lyst til å ta en alenetur Disse gutta han var sammen med på bildet var nye - aldri sett dem før. Først var han tagget, nå er bilde borte. Er sikkert ikke en sex-orgie, men bare synes det er så rart. Hvorfor skulle han ligge i samme seng som andre menn, er det "vanlig" at hetroe menn gjør slikt? Han ble også lagt til som venn med to av dem, men nå er de borte fra lista også, hva betyr dette? Kan jo hende at han bare synes det var pinlig... HI Anonymous poster hash: 3fba3...c2c Nå begynte det i hvert fall å skurre! Jeg ville spurt om han likte menn. Sier han nei så bortforklar det med at begynte å lure etter dette sengebildet og strandbesøket og plutselig var disse gutta ikke venner på face mer. Jeg syns dette er merkelig! Anonymous poster hash: bef1c...ec4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #32 Skrevet 22. august 2014 Tror det beste vil være å spørre han rolig og forsiktig. Kansje spørre helt utav det blå om han heller ville hatt trekant med to damer eller to menn og en dame? Anonymous poster hash: 0a219...d4e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #33 Skrevet 25. august 2014 Hallo, HI. Har du fått snakket med mannen din? :-) Anonymous poster hash: 18fe6...690
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #34 Skrevet 6. september 2014 Dytter opp denne.. Er du fremdeles her inne HI, og hvordan går det med deg/dere? Anonymous poster hash: 9c072...5a3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #35 Skrevet 6. september 2014 Det lurer jeg også på. Anonymous poster hash: 436f9...1e6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #36 Skrevet 7. september 2014 Hei alle jenter! Ja, vi har snakket litt sammen og han har fortalt alt sammen. Det var han som sa det før jeg spurte så det var mye forvirrelse og anger inne i bilde. Han og jeg har testet oss for kjønnssykdommer og både han og jeg er friske *puh*. Så den biten er iallefall i orden. Han angrer fælt og han har bare grått mange bøtter med tårer og han angrer så fælt. Han skjønte ikke helt hva det var som skjedde med ham på den turen. Han fortalte at han bestandig har hatt en liten dragning til menn, men han har aldri gjort noe før den turen.Jeg eller vi har funnet ut at vi skal være sammen og få ryddet litt opp i ting. Jeg tror han skammer seg ubeskrivelig mye, vi fant ut at kanskje det var greit med litt parterapi - samt at han skal gå i terapi alene for å få litt fred med seg selv. Det var hans ide og ønske om terapi. Jeg ser iallefall at han ønsker å gjøre noe med disse tingene og da har jeg troa på at dette fikser vi! Jeg klarer merkelig nok ikke å være sint på ham, jeg synes mer synd på ham.HI Anonymous poster hash: 3fba3...c2c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #37 Skrevet 7. september 2014 Hei alle jenter! Ja, vi har snakket litt sammen og han har fortalt alt sammen. Det var han som sa det før jeg spurte så det var mye forvirrelse og anger inne i bilde. Han og jeg har testet oss for kjønnssykdommer og både han og jeg er friske *puh*. Så den biten er iallefall i orden. Han angrer fælt og han har bare grått mange bøtter med tårer og han angrer så fælt. Han skjønte ikke helt hva det var som skjedde med ham på den turen. Han fortalte at han bestandig har hatt en liten dragning til menn, men han har aldri gjort noe før den turen. Jeg eller vi har funnet ut at vi skal være sammen og få ryddet litt opp i ting. Jeg tror han skammer seg ubeskrivelig mye, vi fant ut at kanskje det var greit med litt parterapi - samt at han skal gå i terapi alene for å få litt fred med seg selv. Det var hans ide og ønske om terapi. Jeg ser iallefall at han ønsker å gjøre noe med disse tingene og da har jeg troa på at dette fikser vi! Jeg klarer merkelig nok ikke å være sint på ham, jeg synes mer synd på ham. HI Anonymous poster hash: 3fba3...c2c Så han hadde vært utro altså? Med en annen mann? Anonymous poster hash: 0c58e...93b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #38 Skrevet 8. september 2014 Hei alle jenter! Ja, vi har snakket litt sammen og han har fortalt alt sammen. Det var han som sa det før jeg spurte så det var mye forvirrelse og anger inne i bilde. Han og jeg har testet oss for kjønnssykdommer og både han og jeg er friske *puh*. Så den biten er iallefall i orden. Han angrer fælt og han har bare grått mange bøtter med tårer og han angrer så fælt. Han skjønte ikke helt hva det var som skjedde med ham på den turen. Han fortalte at han bestandig har hatt en liten dragning til menn, men han har aldri gjort noe før den turen. Jeg eller vi har funnet ut at vi skal være sammen og få ryddet litt opp i ting. Jeg tror han skammer seg ubeskrivelig mye, vi fant ut at kanskje det var greit med litt parterapi - samt at han skal gå i terapi alene for å få litt fred med seg selv. Det var hans ide og ønske om terapi. Jeg ser iallefall at han ønsker å gjøre noe med disse tingene og da har jeg troa på at dette fikser vi! Jeg klarer merkelig nok ikke å være sint på ham, jeg synes mer synd på ham. HI Anonymous poster hash: 3fba3...c2c Så bra at dere har fått snakket ut om ting! Kjempeflott at dere vil rydde opp i forholdet, og skal til terapi, både sammen og han alene. Lykke til videre :-) Anonymous poster hash: 18fe6...690
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #39 Skrevet 8. september 2014 Så snill og støttende du er!! tror det er riktige måten å håndtere det på. Nå vil han kunne være helt ærlig og åpen med deg. Lykke til:) Anonymous poster hash: 74051...5d4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #40 Skrevet 8. september 2014 Har du snakket med han? Nei, er enda så i tvil om jeg vi vite den eventuelle alternative sannheten... Bah! Men samtidig så er jeg så nysgjerrig som det er mulig å bli. Han er en flott mann og far på alle måter, vil jeg bare la det gå hus forbi eller skal jeg rote det til? Skaden har jo allerede skjedd. Men det som gnager mest er om han ikke sier noe pga han skammer seg og han egentlig er en ren homofil, jeg vil bare at han skal være lykkelig uansett hvilken vei han heller imot. Hva ville dere damer følt og gjort hvis dere visste at mannen var utro med andre menn? HI Anonymous poster hash: 3fba3...c2c Tråden er gammel men svarer på akkurat dette allikevel. Min ex er bifil. Før meg var han i et forhold med en mann ingenting hemmelig der visste dette før vi ble sammen. Men en ting var jeg klar på, det er utroskap å ha seksuell kontakt med en annen person, spiller ingen rolle om det er en dame eller mann. Så lenge du IKKE har sagt til mannen din at det er greit at han har sex med andre, eller i tilfellet her sex med andre menn og han gjør dette så er det da utroskap. Om du lettere kunne leve med det om det var med en mann er derimot bare noe en selv kan bestemme. For min del er sex sex, spiller ingen rolle hvilket kjønn partneren har, når et menneske er sammen med meg så forventer jeg også at personen ikke har seksuelt kontakt med andre Anonymous poster hash: 466a7...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå