Gå til innhold

Noen som Har fått bivirkninger som magesmerter på paralgin forte?

Anbefalte innlegg

Det står i lista, men er det snakk om litt vondt i magen eller er det snakk om forferdelige fødesmerter??

Har hatt det siste flere ganger idag.. :/

Sikkert et dumt spm og dårlig formulert, men vær snill og bare overse det og svar på spm? :)

Anonymous poster hash: 0f534...e86

Fortsetter under...

Den tar på magen ja, men fødesmerter var no litt voldsomt, skal ikke være slik! Kanskje du ikke tåler så sterke preperater?

Anonymous poster hash: 53060...3f8

Det er det som er rart. Tar tramadol fast pga kronisk sykdom. Fikk paralgin nå fordi jeg fikk en annen skade og får bare ikke sove om jeg tar tramadol rett før leggetid noe jeg måtte nå for å få sove.. Tramadol tåler jeg helt fint!

Ja, kanskje liten overdrivelse med fødesmerter, men det ligne på det iallfal! ;) Låg på sofaen og kaldsvetta og omtrent pusta meg gjennom det. Men så gikk det over en stund. Varte en time første gangen og litt mindre etterpå.

Du kan få veldig vondt ja, og da bør du selvsagt holde deg borte fra det. Noen tåler mye bedre pinex forte.

Har ikke turt å ta fler idag. Kom ikke gjennom til legen heller som vanlig. Og nå er det stengt..:/ Ville spørre om jeg kan ta en tramadol nå eller om det "blander" seg med paralgin som ble tatt i dag tidlig.. Noen som vet?

Annonse

Jeg får vondt i magen av paralgin forte. Har fått tips om at det kan være lurt å ta den sammen med mat, fordi den da ikke blir så sterk på magen, men har ikke gjort det enda.

Jeg kaster opp av de så de er veldig sterke for oss med følsom mage.

Tramadol tåler jeg helt utmerket. Jeg også sliter med å sove på tramadol. Hjernen blir hyperaktiv av de.

Anonymous poster hash: 2988c...319

Magen min tåler heller ikke paralgin forte. Jeg har også problemer med vanlig paracet. Har du prøvd å ta de som stikkpiller? Jeg tar paracet som stikkpiller og da går det fint. Paralgin forte tåler jeg ikke samme hvordan jeg tar de. Tramadol derimot tåler jeg helt fint. Jeg tar smertestilllende daglig og bruker nå paracet stikkpiller og tramadol. Paralgin forte har jeg gitt opp.

Anonymous poster hash: fdcbf...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...