lovelyme Skrevet 20. august 2014 #1 Del Skrevet 20. august 2014 Noen erfaringer? Hørte at dette skulle være bra for å øke melkeproduksjon.. Men hvordan bør man egentlig ta det? Har kjøpt knuste frø.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 21. august 2014 #2 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg er ammehjelper / ammehjelpen.no Det beste er å spise frøene, altså knust. Å legge dem under osten på brødskiva går an. Generelt kan du vel spise dem som du vil, men jeg har ikke smakt det selv så jeg er usikker på hvordan det smaker og hvilken mat det kan passe i :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 21. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2014 Hvor lenge bør/kan man ta det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 21. august 2014 #4 Del Skrevet 21. august 2014 Man bør ta det til man merker effekt (mer melk) - når man synes det er nok så trapp ned på bruken. Noen trenger å fortsette med det for å produsere nok melk videre, andre opprettholder produksjonen selv uten bruk av feks. bukkhornsfrø. Jeg har ikke hørt at det er noen begrensning på hvor lenge man kan ta det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå