QueeenBeee Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Skal delta på julemesse om noen måneder og trenger tips. Kunne du ha tenkt deg å kjøpe på en julemesse av ting som er strikket og sydd?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Litt i tidligste laget kanskje? Anonymous poster hash: 9e55d...c8a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Hvorfor er det for tidlig? Du skjønner vel at strikk og søm tar tid?? Jeg liker å handle gode luer, tøfler og votter i babyull til de minste. Elsker strikk!!! Anonymous poster hash: a739b...b88
QueeenBeee Skrevet 20. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2014 Litt i tidligste laget kanskje? Anonymous poster hash: 9e55d...c8a Tidligste laget? Herregud, jeg er jo sent ut. Skulle ha begynt før sommeren. Det er ikke gjort på en kveld å strikke og sy diverse. Dette er ting som tar mange timer å lage, samt at jeg har barn som skal ha tid med mamma. Så jeg har ikke tid til dette før etter de er i seng.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Luer, votter, sokker, babytepper, babydresser. Anonymous poster hash: cadcd...30b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Jeg pleier å handle luer, votter og lester Men synes også det er koselig med hjemmelagde "poser" til julepost. Liker også å handle brente mandler, dørskilt og nissepynt (gode gamle nisser, ikke nye moderne). På julemesse liker jeg rett og slett å finne den gode gamle julepynten og hjemmelagde kreativiteten. Liker ikke alt det som er fornyet. Men det er min smak Har du tid er det også koselig med adventskalendre, men det tar jo litt tid da. Men hadde jeg funnet det ville jeg uten tvil kjøpt det! Hater å brodere selv, og jobber enda med adventskalenderen til eldste på 5 år som jeg startet med før hun kom til Anonymous poster hash: 12558...502
Flate pupper Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Jeg liker slike kjegleformede nissefigurer som er laget av filt, både julefargede og hvite. Hvis du vet hva jeg mener, jeg vet ikke hva de kalles.
Gjest mphs Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Marius og selbu pannebånd, tovede votter og tøffler, votter med fint mønster, ankelsokker i ull med hullmønster og fletter, torgvanter, brente mandler i spisspose
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Tovede votter og sokker er helt knall, gjerne i friske farger så ungene kjenner dem igjen. Jeg trenger nye selbuvotter også, de jeg har er helt utslitt etter å ha gått med vogn noen vintre, de er helt rufsete inni Anonymous poster hash: 008be...f9c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Votter, lommetøfler og ... heter det halser? Sånne skjerf uten ender Og ikke sånne bestemorhalser, men tjukke, høye halser i dempede farger, uten mønster. Litt sånn som de har på f.eks Cubus, men helst bedre kvalitet Jeg er ikke så flink til å hekle eller strikke, så disse halsene som jeg har laget brukes overhode ikke, og jeg hadde absolutt kjøpt et skikkelig et! Anonymous poster hash: 0e19b...39f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Selbuvotter og fine luer. Raggsokker og skikkelig tovede votter. Anonymous poster hash: 5ef04...766
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Sånne gammeldagse halser som går ned på ryggen og brystet og ikke bare rundt halsen som en buff. Anonymous poster hash: 5ef04...766
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Pulsvanter. Jeg er avhengig hele høsten, vinteren og våren. Koselig gave og veldig kjapt å strikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå