Gå til innhold

Er du FRISØR??? I såfall, er det forskjell på hårfønere, altså bortsett fra utseende og pris....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gaaaaaammmel traver, og ser det er så mange fancye og flotte nye, men så lenge den tikker å går, ja så blir den ikke fornyet.

-Likeså med håndmixeren min...på garantilappen som er tapet fast i eska den ligger i, står det mai, 94..... eh...20 år gammel...

Så jeg kjøper ikke nytt hvert år for å si det slik.

Men tilbake tilhårfønere, er det noe forskjell på dem, annet enn pris og utseende og kvalitet ?

Jeg tenker på om det er noen som er bedre for håret enn andre....slik jeg har hørt er tilfelle med rettetang...

Og hvilken hårføner er best, og why??

Anonymous poster hash: ff23e...1e4
Skrevet

Jeg kjøpte min på Elkjøp og den er like god som den i frisørsalong, altså null forskjell.

Men rettetang feks, der er det STOOOOR forskjell, best å kjøpe i frisørsalong.

Anonymous poster hash: 12e62...d26

Skrevet

Min gamle traver røk forleden også. En mannlig selger i butikken anbefalte meg å kjøpe en hårføner med ionisering. Det skulle visstnok gjøre at håret ikke blir så brusete. Jeg tenkte "jaja, salgstriks... sæææærlig".

Men jeg endte med å kjøpe den likevel, og til min store overraskelse stemmer det faktisk!

Jeg har tykt, brusete hår som jeg må dempe, dempe, dempe og som må fønes en evighet for å bli tørt. Den nye føneren gjør håret mitt mye mindre brusete, så det fungerer faktisk! :)

Den jeg kjøpte var av merket Bjørn Axen, tror den kostet 599. Den er 2000 W, men i følge selgeren så har den bedre motor enn en av de andre jeg kikket på som hadde 2200 W, og derfor like stor effekt til mindre strømbruk. (min gamle var 1800 W og helt tydelig dårligere effekt, selv om jeg var fornøyd med den så lenge jeg hadde den.)

Veldig glad for at jeg hørte på selgeren :)

Jada.... selgeren var søt :P

Anonymous poster hash: c22da...e8b
Skrevet

Dytte, flere innspill?

Skrevet

Hah, der lærte jeg noe nytt! På tide å kjøpe ny hårføner MED ionisering! 😃

Skrevet

Er det den ionknappen er til altså, så fint å lære noe nytt. Har brurt både med og uten, men kan ikke si det har vært noen merkbar forskjell i og med at jeg ikke har forstått hva det var til.

Skrevet

HVa er det da egentlig??

Skrevet

Ionisering? Vil det si at den sender ut ioniserende stråling? Syntes det hørtes skummelt ut jeg, dersom det er tilfelle. Blir litt idiotisk å få stråleindusert cancer av en hårføner.

Anonymous poster hash: 5e652...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...