Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Har nettopp fått en slik en i hus (med melkeskummer) og prøver å finne frem i havet av typer å velge mellom. Er forøvrig glad i kaffe med kraftig smak. Hvilken er din favoritt espresso, lungo, koffeinfri, hvilken er best til å lage latt, iskaffe osv med? Vet selvfølgelig at det er en smaksak, men spør nå om hva DU mener Anonymous poster hash: 0e1ac...8d3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg drikker stort sett bare latte og da bruker jeg de brune eller lille espressokapslene. Anonymous poster hash: a7aa3...d1e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Den blå lungo(bruker denne til latte)og den med sjokoladearoma. Til cappuccino bruker jeg en espressokapsel i gull. Anonymous poster hash: d5189...78f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Takk for tipsene, får prøve å bestille litt da Anonymous poster hash: 0e1ac...8d3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Drikker bare svart kaffe. Lungo, både den blå og den grønne er god. Også er det kommet en ny, litt sånn gulloransje farge? Finnes jo også kapsler med vanilje, karamell og sjokoladesmak, de synes jeg er ok i blandt om jeg har lyst på noe søtt. Anonymous poster hash: 7f368...b77
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Jeg har slltid brukt fortissio lungo (den grønne) Drikker bare svart kaffe. Kjøper litt av espressovariantene fornå kunne servere latte og cappucino til gjester. Pleier da å velge de som ligger på styrkeskalaen 5 og opp. Anonymous poster hash: e28bd...ba7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Jeg har heletiden likt rosabaya (rosa) mens sambo liker den sorte og den lilla. Jeg har begynt å få smaken for sterkere kaffesmak og har prøvd den grønne litt. Vet ikke helt hva jeg syntes enda, men syntes sambo sine er for sterke. Ellers (om jeg ikke skal virkelig nyte kaffen) går det hipp som happ hvilken kapsel jeg tar. Drikker forøvrig bare latte. Anonymous poster hash: cc590...eea
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Drikker bare latte. Den sorte kapselen, ristretto. Anonymous poster hash: 07392...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå