Gå til innhold

Vondt under venstre bryst\ribbeina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det som en slags sviende smerte samtidig som det kjennes ut som brist og gjør vondt hvis du belaster venstre arm? Jeg slet veldig med det en stund. Har en venninne som også var plaget med det. Jeg nevnte det for jordmor og hun sa det bare hadde med dårlig plass å gjøre. Det gikk over hos meg da baby la seg lengre ned i bekkenet sånn fra uke 35.. :) Ellers har jeg ikke noe tips. Håper du blir bedre! :)

Annonse

Ja, sviende stikking, det er nok det samme. :) Det kommer forresten tilbake av og til enda, for nå kjente jeg det igjen i dag da jeg bar litt for mange bæreposer i venstre arm. Men før da jeg først kjente det jeg var i hvert fall redd det bare skulle bli verre og verre etterhvert som baby ble større og større. Men det ble det altså heldigvis ikke :) Smerten ble aldri verre og kom bare sjeldnere. I dag var det lenge siden jeg hadde kjent det sist. Så trøst deg med det :)

Jeg har det ganske så likt ja. Skikkelig vondt oppi venstre sida og bakover i ryggen. Men for meg kjennes det mer ut som at babyen ligger for høyt og lawr for mye press rett og slett. Har hatt det sånn i over en mnd nå, og er særlig ille hvis jeg har sittet for lenge. På lørdag starter jeg uke 33.

Jeg har det ganske så likt ja. Skikkelig vondt oppi venstre sida og bakover i ryggen. Men for meg kjennes det mer ut som at babyen ligger for høyt og lawr for mye press rett og slett. Har hatt det sånn i over en mnd nå, og er særlig ille hvis jeg har sittet for lenge. På lørdag starter jeg uke 33.

Ja er når jeg sitter mye eller ligger på venstre side det er absolutt værst... Så håper det gir seg.. er så irriterende for venstre side er min favorittside å ligge på... så våkner alltid av at jeg får så smerter.. men godt å høre det ikke bare er meg da :sovne:  :fnise:  :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...