Gå til innhold

Småpanikk her...("positiv" panikk)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde TR 19. juli, og hadde IKM nå lør/søn. Tidligere (mellom barn 1 og 2) kunne mensen forskyve seg noen dager noen sykluser, men det har ikke skjedd siden mensen kom tilbake for 2 år siden. Nå er jeg plutselig 3 dager over....ANGST!

Vi har ikke "prøvd" å bli gravide - mannen er veldig ambivalent ang barn nr 3 - men vi har heller ikke brukt prevensjon siden minste kom for 2,5 år siden. Har i denne perioden hatt lite sex. Rundt EL i starten av august derimot hadde vi tilfeldigvis mye sex, og nå kan det jo se ut som om det har gitt resultater... Jeg ønsker meg veldig en liten til, så det er sagt.

Er straks 36 år, så jeg var usikker på om "tida var ute" for meg mtp flere barn, og at to år u/prevensjon og ingen graviditet tydet på dette.

Jeg har ikke hatt noen spesielle symptomer - men har et par/tre ganger vært småkvalm (i løpet av siste uken). I går kveld hadde jeg skikkelige murringer i ryggen. Det hadde jeg også med nr 1, men ikke med nr 2 - da hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt, og testet tilfeldig fordi jeg var 4 dager over og skulle på fest - så bare "for sikkerhetsskyld" og fikk sjokk ;) Skal sies at ingen av våre barn har vært såkalt "planlagte", men de har vært velkomne :)

Uff, jeg har helt skrekken for å teste - veldig usikker på mannens reaksjon. Tror han kommer til å få litt panikk.. Selv om han jo VET at sex uten prevensjon kan bety baby, hehe

Måtte bare lufte litt! Har ikke tanta dukket opp innen i morgen, må jeg vel kjøpe meg en test og sjenke mannen ;)

Endret av BettyBoob+2 gutter
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162890-sm%C3%A5panikk-herpositiv-panikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...