Gå til innhold

Ulrik Florian ,hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Siden du spør: klarer ikke å bestemme meg for om det er for rart eller stygt.. Kanskje begge deler? ;) Synes kombinasjonen hadde en dårlig klang, det er tungt å si, og passet dårlig sammen. Navnene hver for seg er ok. Selv om jeg personlig ikke er "klar" for Florian.

Anonymous poster hash: 1f418...40f

Annonse

Må bare slenge inn her at de som synes Florian er for "feminint" er rett og slett tullete. Florian er da et vanlig guttenavn i store deler av verden. Alle guttenavn kan ikke være superbarske og harde, vi trenger variasjon. :)

Anonymous poster hash: 88b8c...42d

Jeg liker begge navnene, men komboen var ikke så god. Synes at Florian står svært godt til søster flotte navn, men Ulrik passer ikke etter min mening.

Hva med:

Florian Caspar

Florian Eron

Florian Leopold

Florian Sakarias

Cedric Florian 

Florian Ferdinand

Florian Martinius

Selmer Florian 

Florian Samuel

Må bare slenge inn her at de som synes Florian er for "feminint" er rett og slett tullete. Florian er da et vanlig guttenavn i store deler av verden. Alle guttenavn kan ikke være superbarske og harde, vi trenger variasjon. :)Anonymous poster hash: 88b8c...42d

Jeg har reist verden over og kan ikke huske å ha hørt Florian en eneste gang..

Enig i at ikke alle navn trenger å være superbarske, men akkurat det navnet er for meg merkelig og jeg får assosiasjoner til blomster. Rart.

Må bare slenge inn her at de som synes Florian er for "feminint" er rett og slett tullete. Florian er da et vanlig guttenavn i store deler av verden. Alle guttenavn kan ikke være superbarske og harde, vi trenger variasjon. :)Anonymous poster hash: 88b8c...42d

Jeg har reist verden over og kan ikke huske å ha hørt Florian en eneste gang..

Enig i at ikke alle navn trenger å være superbarske, men akkurat det navnet er for meg merkelig og jeg får assosiasjoner til blomster. Rart.

At du ikke har hørt det, betyr ikke at det ikke er vanlig. I noen land møter man vel på flere enn i andre land. Jeg har møtt flere (ikke femigutter). I Tyskland er det hvert fall veldig vanlig og ikke noe nymotens navn. 

Anonymous poster hash: 54ecf...a66

Kan bare si meg enig i at Florian er et vanlig navn, dog lite brukt i Norge. I Tyskland har navnet ligget høyt på poppislistene de siste 30 årene, også på de øverste plassene. Andre land navnet er pop i er Østerrike og Sveits. Ikke uvanlig i Frankrike heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...