Gå til innhold

Noen som har brukt lang tid?

**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist når det ikke går lett å bli gravid når man ønsker det. Det er desverre vanskeligere i din (vår) alder :-(

Du skriver alt ser bra ut. Men hvor grundig er du/dere sjekket? Tatt blodprøver for amh+fsh? Sjekket med vannskanning for tette eggledere? Sjekket mannens svømmere?

Hvis dere er virkelig grundig sjekket ville jeg vurdert privat ivf (prøverør).

Hvis dere ikke er sjekket grundig ville jeg gjort dette veldig raskt :-)

Takk for svar :) Har sjekket alt bortsett fra egglederne. Vurderer det. AMH på 35 for 1,5 år siden. Husker ikke fsh, men bra. Perfekte svømmere, selv etter en tur i minusgrader ved en feiltagelse ;)

Vet du om det er større sjanser ved ivf når man er 'oppi åra'? Har lest at det ikke nødvendigvendigvis er lettere pga 'gamle egg'...

Vedr ivf så må du privat uansett, pga alder. Jeg har selv vært i Danmark for flere ivf-forsøk. Der kan de også foreta assisted hatcing eller hva det heter. Har ikke trengt det selv, men tror det skal gjøre det lettere for eggene å "klekke" (vet ikke så myebom akkurat dette). Hva med å kontakte en klinikk og spørre litt om hva de tror om deres sjanser, og høre hva slags behandling de mener kan være til hjelp for dere? Har vært hos etpar klinikker, og vil anbefale Maigaard klinikk i Aarhus.

Danmark er billigere på ivf, men koster gjerne litt mer i reisekostnader sånlart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...