Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg har hatt litt mensmurring i ca 2 mnd nå, litt av og på. Er det vanlig før mensen kommer tilbake? Går lissom og venter og venter... Lillesøster er 7 mnd. Anonymous poster hash: e8af6...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har hatt mensenmurringer i 3 uker nå. Minsten er 4 mnd og jeg fullammer. Skjønner ingenting jeg...! Anonymous poster hash: 906fb...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Del Skrevet 19. august 2014 hatt det i 5mnd, ingenting skjer... Anonymous poster hash: 414db...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeknotten Skrevet 20. august 2014 #4 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har også hatt det lenge.. har måttet ta flere graviditetstester bare for å sjekke at det ikke er ligamentsmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Del Skrevet 24. august 2014 Med førstemann fikk jeg mensen tilbake når han var 7 mnd selv om jeg ammet. Husker ikke om jeg hadde noen murringer lenge før, men.. Anonymous poster hash: d785c...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå