Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å fjerne tubene.

Hvorfor ble de fjernet, lykkes dere etterpå?

Har igjen et forsøk offentlig, hvor mange forsøk hadde dere etter de ble fjernet før dere lykkes? Evt ikke enda...

Samboeren min mener vi bør gi oss om ikke det hjelper...

Har "lett grad" av endometriose, men de tror det kan være infeksjonsutløst at de er tette... å jeg som føler jeg alltid har vært forsiktig...men hatt flere uvi'er, etter lange fjellturer og skiturer...

Skal nå fjerne de, så får man jo se hvordan det går :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162813-fjerne-egglederne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok bare bort den ene selv om legene åå klinikken sa jeg burde ta begge.. Ville ikke sterilisere meg selv, hadde ikke tilgitt meg selv om jeg hadde gjort det... Var en laaaang bestemmelsesprosess... Tok bort kun den som var tett.. Så ikke noe grunn til å ta bort den åpne, heller ikke legen som gjorde det..

Jeg fikk ikke noe valg, våknet fra lapraskopi og fikk beskjeden om at begge var fjernet. De var tette, så de hadde vel ingen funksjon uansett.

Dette ble gjort før vi begynte våre forsøk, ble gravid på tredje IVF forsøk (tidligere mislykkede forsøk hadde ingenting med mangel på eggledere å gjøre).

What?! De har jo ikke lov til å fjerne noe som helst før de har pratet med pasienten..

Tja, det er vel strengt tatt en mulig konsekvens av en lapraskopi, men jeg var ikke helt forberedt. I retrospekt syns jeg kommunikasjonen var noe dårlig, men samtidig ville det vært dumt å sy meg igjen for så at jeg måtte vente på ny operasjon og alt ble utsatt. Man har jo ikke behov for tette eggledere :-P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...