Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Gutten min har gul klump på ene sia bak i halsen, grei form og klager ikke. Tenker virus, og aventer lege eller vil eventuelt halsbetennelse utvikle seg fort så jeg ble dra i morgen? Anonymous poster hash: 1b8af...565
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 kan være matrester som har lagt seg i groper i mandlene. De kan pelles ut og lukter forferdelig vondt. Jeg var plaget med sånne frem til jeg fjernet mandlene mine. Dersom det er et gult belegg er det mulig noe hals-greier på gang. Anonymous poster hash: a508e...b9d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Takk for svar. Er gult hvitt belegg eller klump litt bak, han er også litt rødt på begge sider. Hadde det gjort vondt vil han vel sagt det. Fjerne det Hvordan? En slaga ispinne? Anonymous poster hash: 1b8af...565
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Usikker om gutten min lar meg prøve pelle de ut, men takk for tips:) Anonymous poster hash: 1b8af...565
Optatium Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Dersom det skulle være bakterier kan du gi han en skje honning morgen og kveld, det er bakteriedrepende :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Det var lurt, takk:) har masse honning Anonymous poster hash: 1b8af...565
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Jeg får sånne bak i groper og må vippe de ut med q-tips... Anonymous poster hash: 45f73...e41
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Høres ut som streptokokkinfeksjon, starten på halsbetennelse. Dette er en bakterie og man kan få penicillin mot det, Apocillin. Anonymous poster hash: 9dbfb...710
Optatium Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Høres ut som streptokokkinfeksjon, starten på halsbetennelse. Dette er en bakterie og man kan få penicillin mot det, Apocillin. Anonymous poster hash: 9dbfb...710 Men hvis allmenntilstanden er bra er det dumt å bruke antibiotika. Vi bruker for mye antibiotika i verden, fører kun til resistente bakterier.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Høres ut som streptokokkinfeksjon, starten på halsbetennelse. Dette er en bakterie og man kan få penicillin mot det, Apocillin. Anonymous poster hash: 9dbfb...710 Men hvis allmenntilstanden er bra er det dumt å bruke antibiotika. Vi bruker for mye antibiotika i verden, fører kun til resistente bakterier. Dersom han ikke blir dårlig så er det ikke farlig. Dersom han får høy feber og skikkelig dårlig må du ta ham til legen. Venninnen min fikk blodforgiftning og var innlagt i 2 uker pga en streptokokkinfeksjon i halsen (hun ventet for lenge med å gå til legen....) Anonymous poster hash: a508e...b9d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Antar at han hadde hatt problemer med å svelge, feber og dårlig almentilstand om det var noe som burde hatt behandling. Så det tilfeldig da hev pussa tenne hans. Blir han syk kontakter jeg selvfølgelig lege. Anonymous poster hash: 1b8af...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå