Gå til innhold

Hvordan/hva trener dere for å holde vekta!?

Anbefalte innlegg

Til dere som trener for å holde vekta og ikke gå opp mere enn nødvendig. Hva trener dere? Er det å gå som er det beste, er vel da man forbrenner mest!? Eller varierer dere mellom styrke og utholdenhet?

Treningstips ønskes!!

Anonymous poster hash: 35bfe...659

Fortsetter under...

Jeg trener styrke og litt utholdenhet i pt-gruppe. Slyngetrening og andre øvelser med enten kropp som belastning. Veldig deilig. Kommer til å fortsette så lenge jeg klarer. Har en svak rygg og er litt skadd etter forrige fødsel så trenger alle muskler jeg kan få :) vurderer også morgenyoga på bedriftsidrettslaget.

Går minimum 30 min per dag. Blir som regel opp mot en time og 2-3 dager i uka jogger jeg litt istedenfor å gå. Ikke så flink til styrke, blir mest litt knebøy og knipeøvelser for å styrke bekken. Endte på krykker siste 4 mnd sist gang og gjør mitt beste for å slippe det denne gangen.

Når vinteren kommer/det blir glatt så skal jeg bruke elipsemaskinen min + teste enkel svangerskaptrening fra YouTube.

Hei, Skal skrive på engelsk igjen...

Im doing a program from Bodyrock for pregnant. You can search from You tube or Pinterest for

Bodurock baby. Every week is a new programm. So far they have 10 weeks in pinterest. I like that they are short (20-25min) and targeting (my) problem areas like legs and butt and arms.  So far my favourite weeks have been 1st and 3rd. Repeating the 3rd now. (videos are longer because she is talking in the beginning about 7-10 min) i just skip that part :)
Exercises are simple, mostly bodyweight and dont need much equipment. I use 2 cooking books as weigths.

Im training because i like it. And i also read that training supposed to ease the labor. (will find out about that in februar hehe)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...