Gå til innhold

Genetisk med gutt/jente svangerskap?

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på om jeg skulle publisere denne her eller i gutt eller jente, men jeg gjør et forsøk.

Moren min var i fin form med meg, men var veldig dårlig med lillebroren min. 

Foreløpig har jeg sluppet unna den verste kvalmen (er 8+5), og lurer derfor på om det kan være jente? Spiller absolutt ingen rolle hva det blir, men er litt morsomt å se om andre har opplevd at det stemmer overens med moren deres sitt svangerskap :)

Noen som har opplevd det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144162729-genetisk-med-guttjente-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok ikke noe i det nei. Det sies at man er mer kvalm med jente, men det er nok bare tull. Ulike symptomer har nok ikke noe med kjønn å gjøre. Tenker man seg om er det jo egentlig ulogisk at kjønn skal gi ulike symptomer.. ;-)

Uansett, når det gjelder de jeg kjenner:

Jeg har to gutter, litt kvalm med begge, men varte hele svangerskapet med sistemann. En veninne av meg var veldig dårlig med begge sine, hun har en gutt og en jente. En annen veninne av meg var litt kvalm med første, ikke noe med andre, hun har to jenter. Søsteren min var litt kvalm med alle sine, ca likt med alle, hun har to jenter og en gutt. :-)

Anonymous poster hash: f75e9...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...